اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جشنواره تئاتر مازندران به روز دوم رسید/ اجرای 3 نمایش در روز دوم

خبرگزاری فارس: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مازندران از 26 تا 28 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آمفی تئاتر حوزه هنری مازندران در حال برگزاری است.

جشنواره تئاتر مازندران به روز دوم رسید/ اجرای 3 نمایش در روز دوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مازندران از 26 تا 28 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آمفی تئاتر حوزه هنری مازندران در حال برگزاری است.

 کارگاه آموزشی «ضرورت تئاتر در جامعه امروز»روزهای 26 و 27 شهریورماه در قالب جشنواره استانی تئاتر مازندران برگزار می‌شود.

مدیریت این کارگاه تخصصی تئاتر که ساعت 17 در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ساری برگزار می‌شود را استاد داریوش مودبیان برعهده دارد.

برپایی نشست‌های نقد و بررسی و کارگاه آموزشی در کنار اجرای آثار نمایشی از بخش‌های این دوره از جشنواره استانی مازندران است.

*سه نمایش در روز دوم جشنواره تئاتر مازندران

در دومین روز از بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر مازندران، سه نمایش از شهرهای بهشهر، آمل و تنکابن در نوبت‌های صبح و عصر به اجرا در می‌آید.

صبح امروز دوشنبه  27شهریور نمایش "مجلس نامه" نوشته محمد رحمانیان و به کارگردانی رضا عموزاد از شهرستان بهشهر در تالار سلمان هراتی به روی صحنه رفت.

ساعت 14 و 30 دقیقه نمایش"مرگ در روز یک دسامبر" نوشته حسن میرزایی و به کارگردانی رضا امیر صالحی از شهرستان آمل در آمفی تئاتر حوزه هنری مازندران نیز به اجرا در‌آمد.

آخرین اجرای روز دوم جشنواره نیز نمایش "دعوت به همکاری" نوشته عبدالحی شماسی و به کارگردانی نعیم صالحی از شهرستان تنکابن است که ساعت 18 مخاطبان به تماشای آن می‌نشینند.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مازندران از 26 تا 28 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آمفی تئاتر حوزه هنری مازندران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول