اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

اتحاد مسلمانان بزرگترین دژ در برابر توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌‌وبلوچستان گفت: اتحاد مسلمانان بزرگترین دژ در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام است که مردم باید در این زمینه بیشتر از گذشته هوشیار باشند.

اتحاد مسلمانان بزرگترین دژ در برابر توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، حاتم نارویی در دیدار با جمعی از نخبگان و چهره‌های دانشگاهی و فرهنگی جنوب استان با اشاره به برنامه‌های آمریکا و انگلیس در ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب، اظهار داشت: اتحاد مسلمانان بزرگترین دژ در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام است و آمریکا و کشورهای غربی برای سلطه بر کشورهای مسلمان، اتحاد و انسجام آنان را نشانه گرفته‌اند که مردم باید در این زمینه بیشتر از گذشته هوشیار باشند.

وی افزود: ایجاد تفرقه بین مسلمانان به بهانه قومیت و مذهب، بزرگترین دسیسه انگلیس و کشورهای استکباری است که افراد تحصیل کرده و نخبگان و فرهنگ دوستان باید در کنار علما و روحانیون، مردم را با توطئه‌های دشمنان آشنا کنند و در راستای تقویت اتحاد و انسجام بین مردم اهتمام بورزند.

نماینده عالی دولت در استان بیان داشت: علمای شیعه و سنی در خطبه‌ها و سخنرانی‌های خود با تذکر به برنامه‌های استکباری آمریکا علیه مردم استان، به آنان اخطار داده‌اند در صورت هرگونه اشتباه از سوی آنان، مردم استان به شدت با آنان مقابله و اجازه هیچگونه اقدامی به آنان را نخواهند داد.

نارویی همچنین با اشاره به وسعت زیاد و پراکندگی بالای سیستان‌وبلوچستان گفت: علی‌رغم همه خدمات ارائه شده پس از انقلاب اسلامی، استان با کمبودها و عقب ماندگی‌های بسیاری مواجه است که رفع محرومیت از چهره استان در سایه حفظ اتحاد و انسجام بین مردم تحقق می‌یابد.

وی توجه به مسائل فرهنگی را اولویت برنامه کاری خود دانست و توجه به توسعه اقتصادی و فرهنگی، میراث معنوی و آثار باستانی و گردشگری، احیای صنایع دستی را مورد تأکید قرار داد.

در این دیدار بر رفع مشکلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق دورافتاده استان، استفاده از نظرات کارشناسی نیروهای متخصص بومی و توجه به مسائل فرهنگی و هنرهای بومی ـ محلی استان تأکید شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول