اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

نهاد‌های فرهنگی مفهوم ‌جهاد را به نسل جوان انتقال دهند

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: نهاد‌های فرهنگی مفهوم ‌جهاد را امروز باید به نسل جوان جامعه انتقال دهند.

نهاد‌های فرهنگی مفهوم ‌جهاد را به نسل جوان انتقال دهند

احمد عجم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه دفاع مقدس همواره در دل ملت یادآور خاطرات و رشادت‌های دلیرانه رزمندگان اسلام است، اظهار کرد: پیروزی‌ها و افتخار‌هایی که ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی، تحقیقاتی، فناوری و فرهنگی به دست ‌آورده، مرهون همان رشادت‌ها و دلیر‌مردی‌های رزمندگان اسلام است.

استاندار قزوین ادامه داد: مهم‌ترین اصلی که رزمندگان و بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی بر روی آن تأکید داشتند، خدامحوری بود.

وی با بیان اینکه امروز لزوم توجه به فرهنگ اسلامی پایدار در جامعه به خوبی احساس می‌شود، عنوان کرد: شناساندن نسل پرافتخار دفاع مقدس وظیفه‌ای عظیم بر عهده مسئولان و متولیان دستگاه‌های فرهنگی است.

استاندار قزوین ابراز کرد: فرهنگ شهادت در هر زمانی ضامن پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است.

عجم با بیان اینکه برپایی اردو‌ها و کاروان‌های راهیان نور در سطح کشوری کمک شایانی را در انتقال مفهوم جهاد و خودباوری جوانان در تعمیق با اندیشه‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس می‌کند، تصریح کرد: تکیه ایران اسلامی امروز بر جوانان و نوجوانانی است که با تلاش و همت خویش کشور را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و فناوری به مرحله اعتلا می‌رسانند.

وی اضافه کرد: جهاد و تولید علم همواره باید در اولویت کار‌ها و برنامه‌های مسئولان کشور قرار داشته باشد و همه برای تحقق آن تلاش کنند.

استاندار قزوین با اشاره به برخی از نارسایی‌ها و مشکلات در حوزه تأمین اقتصادی تصریح کرد: این موانع که طی چند مدت اخیر به وجود آمده، جزئی است که با اراده جمعی و اتحاد بیشتر مرتفع می‌شود.

عجم خاطرنشان کرد: تحریم‌ و فشار‌های متعدد برخی از دولت‌های خودکامه و نژادپرست غربی و آمریکایی هیچ زمانی نمی‌تواند خلل و یا نقضی هر چند کوچک در عزم ملی ایرانیان به وجود آورد.

وی اضافه کرد: مقاومت و ایستادگی آحاد ملت، انقلاب اسلامی را تاکنون در برابر شبیخون‌های دشمنان بیمه کرده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول