اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان فارس اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی استان فارس نتایج ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره را اعلام کرد.

نتایج انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان فارس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیر فلاح‌نیا بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از شمارش آرای ماخوذه در گروه عمران به ترتیب حسین پوراسدی با یک‌هزار و 170 رای، غلامرضا نامورچی با یک‌هزار و 163 رای، منصور مصلی‌نژاد با 815 رای، مهرداد خواجه‌پور با 786 رای و فرج‌الله رجبی با 744 رای توانستند به هیئت مدیره نظام مهندسی استان فارس راه یابند و حمید روستا با 731 رای و محسن کوهگرد با 705 رای به عنوان عضو علی‌البدل گروه عمران معرفی شدند.

وی افزود: در گروه عمران رشته نقشه‌برداری اکبر احمدی با یک‌هزار و 447 رای و احسان‌الله نخل‌پرور جهرمی با 880 رای به عنوان عضو علی‌البدل پذیرفته شد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی فارس ادامه داد: در رشته معماری اسماعیل احمدی با یک‌هزار و 94 رای و امیر حسین جمشیدی با یک‌هزار و 31 رای به عنوان عضو اصلی و محمد علی‌آبادی با 926 رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

فلاح‌نیا افزود: در گروه معماری، رشته شهرسازی ابراهیم حجری با یک‌هزار و 394 رای به عنوان عضو اصلی و اصلان جنوبی با 798 رای به عنوان عضو علی‌البدل پذیرفته شدند.

وی گفت: در گروه تاسیسات، رشته تاسیسات مکانیکی سامان ارجمند اینالو با 840 رای به عنوان عضو اصلی و رحیم روشن شاد با 799 رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان فارس اضافه کرد: در گروه تاسیسات، رشته تاسیسات برقی مجید ولدان با یک‌هزار و 526 رای و علی رفیعی با یک‌هزار و 48 رای انتخاب شدند و سید مرتضی سیف‌زاده با 908 رای به عنوان عضو علی‌البدل پذیرفته شد.

این مسئول ادامه داد: در رشته ترافیک نیز مجتبی زوربخش با یک‌هزار و 942 رای به هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان راه یافت.

به گزارش فارس، در این دوره 84 کاندیدا برای حضور در هیئت رئیسه نظام مهندسی فارس با یکدیگر رقابت کردند.

انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان فارس روز سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه جاری در 19 حوزه انتخابیه (17 حوزه در شهرستان‌ها و دو حوزه در شیراز) برگزار شد.

هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی فارس 13 عضو دارد که به ترتیب پنج نفر در رشته عمران، سه نفر در رشته معماری، یک نفر در رشته شهرسازی، یک نفر در رشته نقشه‌برداری، دو نفر در رشته برق و یک نفر در رشته مکانیک و ترافیک هستند.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول