اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری مشهد:

جشن روز دختر با جشنواره دختران شهر بهشت در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: جشن روز دختر با جشنواره دختران شهر بهشت در مشهد برگزار می‌شود.

جشن روز دختر با جشنواره دختران شهر بهشت در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر عصارنیا ظهر امروز و در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های روز دختر و اقدامات این سازمان اظهار کرد: همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر ویژه برنامه‌هایی در فرهنگسرای حجاب با محوریت ارزش وجودی دختران و مفهوم صحیح خوشبختی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در بیان برنامه‌های شهرداری مشهد در روز دختر گفت: اکران و فضاسازی شهر با المان‌های مرتبط، برگزاری مسابقه دختران شهر بهشت ویژه دختران 12 تا 15 در سطح شهر از جمله برنامه‌های این روز است.

وی ادامه داد: همچنین به دخترانی که در جشنواره دختران شهر بهشت که از ابتدای تابستان جاری در فرهنگسرای حجاب مشهد برگزار می‌شود شرکت داشته‌اند در روز میلاد حضرت معصومه(س) گل و کارت تبریک روز دختر اهدا می‌شود.

وی ادامه به محورهای جشنواره دختران شهر بهشت اشاره کرد و گفت: دختران می‌توانند در این مسابقه در قالب عکاسی با موبایل با موضوع خوشبختی زن در چیست، در داستان‌نویسی و شعر با موضوع آنچه به آن افتخار می‌کنند و بهترین ایده در زمینه فرهنگ حجاب و عفاف در سطح شهر شرکت کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول