اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری خبرنگار فارس

عملیات آبرسانی به 4 روستای درمیان مهرماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: با پیگیری خبرنگار فارس عملیات آبرسانی به چهار روستای درمیان شامل روستای گیت، تخته‌جان، خونیکسار و سراب مهرماه آغاز می‌شود.

عملیات آبرسانی به 4 روستای درمیان مهرماه آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: عملیات آبرسانی به این چهار روستا تا اوایل مهرماه و با همت بسیج سازندگی آغاز می‌شود.

علی اکبر بسکابادی با بیان اینکه آبرسانی به 4 روستای گیت، تخته جان، خونیکسار و سراب شهرستان درمیان نیازمند 1.5 میلیارد تومان اعتبار است، افزود: تاکنون برای اجرای عملیات آبرسانی به این روستاها 400 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر چهارم هیئت دولت به استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه چهار روستای گیت، تخته‌جان، خونیکسار و سراب تا سال 76 کمبود آب نداشتند، ادامه داد: به مرور زمان و بر اثر خشکسالی‌های چند سال اخیر دبی چشمه‌ها و قنات این چهار روستا کم و کشاورزان این منطقه به ویژه روستای گیت با مشکل کمبود آب مواجه شده که آبرسانی به این روستاها در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی یادآور شد: برای آغاز عملیات اجرایی آبرسانی و انتقال آب به چهار روستای گیت، تخته‌جان، خونیکسار و سراب از مجتمع آبرسانی زیدان و کلاته ملا استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول