اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

ایجاد فضای بسیجی در ادارات شتاب‌بخش تحقق منویات رهبری است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان بر ضرورت ایجاد فضا و روحیه بسیجی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: با ایجاد فضای بسیجی مطمئناً منویات رهبری محقق می‌شود.

ایجاد فضای بسیجی در ادارات شتاب‌بخش تحقق منویات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در ستاد عالی پشتیبانی راهیان نور استان همدان داشتن روحیه و اخلاص بسیجی را از مؤلفه‌های مهم و مورد نظر رهبری دانست و اظهار داشت: آنچه امروز مورد نیاز جامعه است توجه به توصیه‌های رهبری در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: توجه بسیجیان به فرامین رهبری و ایجاد روحیه بسیجی در جامعه همه مسائل را قابل حل خواهد کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز در زمینه تسلیحات و مباحث سخت‌افزاری مشکلی نداریم، تصریح کرد: آنچه امروز برای ما به عنوان یک تهدید مهم تلقی می‌شود جنگ نرم دشمن است که غفلت از آن عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

وی از کاروان راهیان نور به عنوان راه مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کرد و اظهار داشت: برنامه راهیان نور از جمله برنامه‌های تأثیرگذار و ارزشی سال‌های اخیر است که نتایج بسیار مثبتی را برای نسل جوان به همراه داشته است.

آزاد جایگزینی عطر شهدا و ایجاد فضای معنوی جهاد و شهادت را سخت توصیف کرد و افزود: این فضا با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به آسانی قابل لمس و درک بوده و تأثیرگذاری خود را به خوبی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه بحث راهیان نور فقط مختص سپاه نیست، گفت: همه در این برنامه مهم سهیم بوده و باید با فضاسازی مناسب دستگاه‌ها در این زمینه بخش‌های مختلف آن را در دست بگیریم.

وی در پاسخ به درخواست فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان مبنی بر کمک‌های مالی برای اعزام کاروان‌های راهیان نور و ساخت اردوگاه اسکان در استان خوزستان اظهار داشت: صرفه‌جویی امسال از برنامه‌های استان بوده و خواهد بود و لذا استانداری با توجه به توان خود در این زمینه کمک لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول