اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

همدلی و همبستگی مسلمانان برای مقابله با دشمنان ضروری است

خبرگزاری فارس: سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با صدور بیانیه‌ای ضمن انزجار خود از اقدام اخیر آمریکا اعلام کرد: همبستگی مسلمانان برای مقابله با دشمنان ضروری است.

همدلی و همبستگی مسلمانان برای مقابله با دشمنان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: توهین به مقدسات دین اسلام هیچ وقت از عظمت، محبوبیت و نورانیت حضرت رسول اکرم (ص) نکاسته و نخواهد کاهید.

افزون بر این شورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام نیز با صدور بیانیه‌ای ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: رژیم منحوس آمریکا در پی شکست‌های پیاپی و بزرگ از مسلمانان به پا خاسته با اقدامی احمقانه و به قصد انتقام‌جویی با همکاری رژیم صهیونیستی قلوب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان ایلام اعلام می‌داریم تنها مرهم بر قلوب مسلمانان مجازات سازندگان و دست‌اندرکاران این فیلم توهین آمیز از سوی مدعیان اجرای حقوق بشر خواهد بود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول