اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 گیم متوالی

دختران والیبالیست‌ قم از سد لرستان گذشتند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال دختران جوان قم در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان دسته اول کشور از سد لرستان عبور کرد.

دختران والیبالیست‌ قم از سد لرستان گذشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های امسال والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قالب لیگ‌های دسته اول و دوم برگزار می‌شود و البته تیم دختران قم یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول به شمار می‌رود.

نتایج خوب و قابل قبول تیم‌ والیبال دختران قم در رقابت‌های سال گذشته قهرمانی دختران جوان کشور که این تیم را یکی از تیم‌های قوی نیز معرفی کرد، موجب شده است تا تیم قم سهمیه حضور در لیگ دسته اول جوانان کشور را داشته باشد.

بر همین اساس نخستین رویداد والیبال کشور در رده سنی جوانان بخش دختران در قالب مسابقات لیگ دسته اول والیبال دختران قهرمانی کشور در دو گروه با شرکت شش تیم برگزار می‌شود.

در حالی که والیبالیست‌های قمی به عنوان یکی از شش میهمان بازی‌های این گروه، مدعی اصلی کسب جواز صعود به مرحله بعد هستند، رقبایی همچون تهران، لرستان،‌ مرکزی، فارس و اصفهان نیز برای راهیابی به مرحله بعدی رقابت‌ها تلاش می‌کنند.

در روز نخست بازی‌های گروه اول از مرحله مقدماتی والیبال دختران دسته اول کشور والیبالیست‌های جوان قم در مصاف با تیم پرقدرت جوانان لرستان نخستین بازی‌ یا دیدار افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها را برگزار کرده و به برتری قاطع سه بر صفر دست یافتند.

این پیروزی در حالی برای والیبالیست‌های تیم قم به دست آمد که منجر شد تا تیم قم با کسب سه امتیاز بالاتر از دیگر رقبا در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفته و با امیدواری بیشتری به دیدارهای آتی خود بیندیشد.

این تیم در دومین دیدار خود در این گروه به مصاف تیم دختران تهران می‌رود و در صورت برتری در این مسابقه به عنوان یکی از دو تیم برتر راهی مرحله بعد خواهد شد تا برای راهیابی به مرحله نهایی مسابقات تلاش کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول