اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران:

برخی‌ها قصد تضعیف سرمربی نساجی مازندران را دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم نساجی مازندران گفت: بعضی‌ها قصد تضعیف سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران را دارند.

برخی‌ها قصد تضعیف سرمربی نساجی مازندران را دارند

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قائمشهر گفت: دشمنان نساجی منتظر هستند در این تیم اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد تا شروع به انتقاد و ایراد گرفتن کنند.

احمد سعادتمند از تحرکات دشمنان نساجی پس از شکست مقابل ابومسلم شدیداً ابراز نارضایتی کرد و گفت: دشمنان نساجی به مانند سال‌های گذشته دست به هر کاری می‌زنند تا با ایجاد نفاق و دودستگی به تیم ضربه وارد کنند و مانع صعود این تیم به لیگ برتر شوند.

سعادتمند با بیان اینکه دست‌هایی در کار است تا سرمربی نساجی را ضعیف جلوه دهند، خاطرنشان کرد: در فوتبال کشور ما جریانی به راه افتاده تا افراد سالم را از میدان به در کنند. اسماعیلی نیز به دلیل سالم بودنش قربانی همین جریان شده و بعضی‌ها قصد تضعیف او را دارند. به همین دلیل از بازیکنان و کادر فنی تیم خواستیم همچنان با صلابت و سلامت به کار خود ادامه دهند و اعتنایی به این موارد نداشته باشند.

مدیرعامل نساجی مازندران با بیان اینکه قاطعانه از سرمربی تیمش حمایت خواهد کرد، گفت: این نساجی با اسماعیل اسماعیلی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و تک تک بازیکنان تیم عزم خود را جزم کرده‌اند تا  برای سربلندی نساجی مازندران و شاد کردن دل هوادارانش از هیچ توان و تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی شکست در فوتبال را امری طبیعی قلمداد کرد و ادامه داد: هنوز در ابتدای راه قرار داریم و تا پایان لیگ 25 بازی دیگر باقی مانده است. همچنین اگر از 75 امتیاز باقیمانده 30 امتیاز دیگر هم از دست بدهیم شک نکنید به عنوان تیم اول به لیگ برتر صعود خواهیم کرد. بازیکنان نساجی مانند سربازی هستند که حاضرند جان خود را برای نساجی فدا کنند و این باخت انگیزه آنها را برای پیروزی در سایر بازی‌ها دوچندان کرده است.

سعادتمند نقش هواداران نساجی را در از بین بردن نقشه‌های بدخواهان بسیار پررنگ توصیف کرد و گفت: هواداران نساجی باید مثل همیشه هوشیار باشند و از آنها انتظار داریم از سرمربی، کادر فنی، بازیکنان و سرپرست تیم که سالم کار می‌کنند، حمایت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل نساجی مازندران در پایان با بیان اینکه خبرهای خوشی برای باشگاه در راه است، تصریح کرد: به جناح و گروه‌هایی که قصد ایجاد نفاق و دودستگی در باشگاه را دارند هشدار می‌دهم اجازه هیچگونه حرکتی را به آنها نخواهم داد و اگر مجبور شوم دست‌شان را رو خواهم کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول