اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حضور تیم‌های مازندرانی در لیگ دسته دو فوتبال

خبرگزاری فارس: چهار نماینده از مازندران در لیگ دسته دو فوتبال کشور با حریفان رقابت می‌کنند.

حضور تیم‌های مازندرانی در لیگ دسته دو فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در حالی از روزهای 26 شهریور آغاز می‌شود که چهار نماینده از مازندران با حریفان به رقابت خواهند پرداخت.

در این دوره از مسابقات که 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه خواهند داد، تیم‌های صنعت و استقلال از ساری، نوژن شهرداری شموشک نوشهر و نفت محمودآباد به عنوان چهار نماینده مازندران برای صعود به لیگ آزادگان با حریفان جدالی تنگاتنگی خواهند داشت.

تیم صنعت ساری که پس از دو سال حضور در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان سال گذشته به لیگ دسته دو فوتبال کشور سقوط کرد، با مدیریت و کادر فنی جدید در لیگ دسته دو فوتبال کشور شرکت کرد.

تیم صنعت ساری امسال با هدایت شبیر لطفی از مربیان جوان و پخته بومی راهی مسابقات شد که این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان بومی برای صعود به لیگ دسته یک تلاش خواهد کرد.

استقلال ساری که سال گذشته در لیگ دسته سه حضور داشت و با هدایت شبیر لطفی موفق شد به لیگ دسته دو فوتبال کشور صعود کند امسال با هدایت مهران عمادیان از مربیان باتجربه و بومی استان در لیگ دسته دو حضور خواهد یافت.

بازیکنان استقلال هم همچون صنعت ساری کاملا جوان و از بازیکنان مستعد بومی استان هستند.

در کنار دو تیم از ساری، تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر نیز به عنوان دیگر نماینده مازندران با نام جدید و با هدایت حسین مسگر ساروی به این مسابقات خواهد آمد که بازیکنان این تیم هم کاملا جوان و بومی متشکل شده از بهترین‌های بازیکنان دو تیم نوژن شهرداری و شموشک نوشهر هستند. 

نفت محمودآباد نیز که سال گذشته تجربه حضور در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور را داشته و خطر سقوط را نیز احساس کرده بود در فصل گذشته با هدایت مهرداد ولی‌پور در لیگ شرکت کرده بود و در حال حاضر در فصل جاری هدایت تیم برعهده علی خواجه وندی است تا سرمربی تیم از سوی مدیریت باشگاه مشخص شود.

به گزارش فارس، زمزمه‌هایی برای تغییر نام این باشگاه نیز به گوش می‌رسد و احتمال دارد که نام باشگاه به دریای محمودآباد تغییر کند.

بازیکنان این تیم نیز همچون دیگر سه تیم مازندرانی از بازیکنان جوان و با استعداد بومی شکل گرفته است.

در هفته نخست لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور چهار نماینده مازندران شهرآورد استان را در آغازین لیگ برگزار خواهند کرد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ در روز یکشنبه 26 شهریور تیم نفت محمودآباد در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد میزبان صنعت ساری است و در روز دوشنبه 27 شهریور تیم استقلال ساری در ورزشگاه شهدای ساری میزبان نوژن شهرداری شموشک نوشهر است که برگزار کننده شهرآورد مازندران در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول