اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه:

قاضی‌ها از حمایت همه‌جانبه برخوردار شوند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب ارومیه بر لزوم حمایت بیشتر از قاضی‌ها تاکید کرد و گفت: باید این قشر به صورت همه‌جانبه از پشتیبانی‌های لازم برخوردار شوند.

قاضی‌ها از حمایت همه‌جانبه برخوردار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه امامعلی بقایی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با موضوع ایجاد رویه‌های قضایی هماهنگ در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز برگزار شد، اظهار داشت: قاضی‌ها به ویژه کسانی که در پرونده‌های مرتبط با گروهک‌ها، معاندان و قاچاق به صدور حکم و اظهارنظر می‌پردازند باید از حمایت جانی و مالی برخوردار شوند.

وی از روند جاری انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در این ارتباط تاکنون کاری انجام نشده است، پس می‌طلبد در راستای حمایت همه‌جانبه ورود کرده و اقدامات مقتضی صورت بگیرد تا خانه و محل کار این افراد از هر جهت ایمن بوده و خودشان و خانواده‌شان آسودگی خاطر داشته باشند.

بقایی با اظهار به اینکه قاضی‌ها و سایر پرسنل دادگستری هنگام صدور رای و تصمیم‌گیری در امور محوله، روحیه امانتداری و وجدان کاری را توام با یکدیگر دارند، بیان داشت: خوشبختانه به دلیل اینکه تعالیم الهی در اعماق قلب آنها نفوذ کرده است در راستای صدور رای عادلانه و منطبق بر قانون از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اظهار به اینکه قاطعیت در اجرای احکام، یکی از ویژگی‌های فعالان این مجموعه است، ادامه داد: برای اجرای احکام صادره در مورد قاچاقچیان جدیت کامل وجود دارد ولی مسئله اصلی این است که تعدادی از پرونده‌ها بدون متهم به مراجع قضایی وارد می‌شوند پس این مسئله روند رسیدگی را کند می‌کند.

وی با اظهار به اینکه اجرایی‌کردن همه مواد قانونی با بندها و تبصره‌های آن توسط این مجموعه با جدیت دنبال می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حکومتی برگرفته از دین مبین اسلام زندگی می‌کنیم پس پایبندی به حق‌الناس و گرفتن حق مظلوم اهمیت زیادی دارد و مسئله فوق مورد توجه و تاکید همه فعالان این عرصه است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول