اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرامور آب و فاضلاب راسک:

افت فشار آب در راسک ناشی از شرایط جغرافیایی است

خبرگزاری فارس: مدیرامور آب و فاضلاب راسک گفت: وضعیت جغرافیایی و کوهستانی‌بودن منطقه سرباز و راسک موجب افت فشار آب در این شهر شده است.

افت فشار آب در راسک ناشی از شرایط جغرافیایی است

ادریس درخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: وضعیت جغرافیایی و کوهستانی‌بودن مناطق سرباز و راسک علاوه بر تحمیل هزینه‌های اضافی به آبفا موجب افت فشار در برخی از مناطق شهرستان راسک شده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 3 هزار و 500 مشترک در شهرهای سرباز، راسک و پیشین از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند که به دلیل تمهیدات اندیشیده شده کمبود آب در شهر های یاد شده وجود ندارد.

مدیرامور آب و فاضلاب راسک بیان کرد: علت افت فشار آب در محدوده محله‌های شهر راسک ناشی از اختلاف ارتفاع زیاد مشترکان با منابع تولید و توزیع است.

درخشان بیان داشت: امیدواریم مشکل همین تعداد اندک از مشترکان نیز به زودی رفع شود. 

وی گفت: در حال حاضر میزان آب مصرفی مشترکان در شهرهای سرباز، راسک و پیشین توسط 10 حلقه چاه آب حفر شده در این مناطق تأمین می‌شود.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان راسک افزود: به دلیل کاهش نزولات آسمانی در سال‌جاری و تداوم خشکسالی‌های سه سال گذشته این شهرستان در ماه‌های نخست امسال به صورت مقطعی با کمبود آب روبه‌رو شد که با بازسازی خط انتقال آب از رودخانه سرباز به این شهرستان این نقیصه برطرف شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول