اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

افتتاح 15 نمایشگاه پاییزه در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح 15 نمایشگاه پاییزه در شهرستان‌های استان خبر داد.

افتتاح 15 نمایشگاه پاییزه در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید زیرک ظهر امروز در جریان افتتاح ششمین نمایشگاه پاییزه این شهر با اشاره به اینکه این نمایشگاه در راستای سیاست‌های دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شده است، اظهار کرد: هر ساله در ایام پاییز نمایشگاه‌هایی در سطح کشور توسط این وزارتخانه دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه پاییزه شهر رشت همزمان با فرارسیدن فصل مدارس افتتاح شده است، اضافه کرد: 225 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند که 201 غرفه از استان و 24 غرفه از خارج استان هستند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عرضه لوازم‌ خانگی، مواد غذایی، پوشاک، لوازم‌التحریر و... را از عمده‌ترین محصولات این نمایشگاه عنوان کرد که از پنج تا 15 درصد تخفیف زیرقیمت بازار ارائه می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توجه به نامگذاری سال با شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و یادآور شد: استفاده بیشتر از کالای داخلی از مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

زیرک با تاکید بر اینکه در 15 شهر دیگر استان به غیر از املش نمایشگاه پاییزه از امروز تا پنجم مهر امسال بازگشایی می‌شود، خاطرنشان کرد: از شهرداری و سازمان اتوبوسرانی تقاضا شده تا امکان ایاب و ذهاب شهروندان از میادین اصلی شهر برای انتقال به نمایشگاه فراهم شود.

وی 15 درصد محصولات غرفه‌ها را از تولیدات داخلی استان ذکر کرد و افزود: بازرسان افتخاری و سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان روی کیفیت و قیمت محصولات نمایشگاه نظارت می‌کنند.

این مسئول ابراز کرد: افزایش توزیع نهاله بین تولیدکنندگان مرغ موجب افزایش تولید و کاهش قیمت مرغ در بازار شده است و حدود 100 تن مرغ در حال ذخیره‌سازی داریم.

به گزارش فارس، ششمین نمایشگاه پاییزه رشت به مدت 10 روز تا دوم مهر امسال از ساعت 10 صبح تا 10 شب در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی رشت واقع در پنج کیلومتری جاده تهران باز است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول