اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت جمعه ساری:

اسلام از توطئه‌های دشمنان نمی‌هراسد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ساری گفت: اسلام تاکنون از توطئه‌های دشمنان دین نهراسیده است و نمی هراسد.

اسلام از توطئه‌های دشمنان نمی‌هراسد

به گزارش خبرگزای فارس از ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور ظهر امروز در خطبه پر فیض نماز جمعه با بیان اینکه برخی از تحلیلگران سیاسی غرب اسلام را از انقلاب اسلامی کشف کردند، اظهار داشت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل با تمام توان به جنگ با کشور برخواستند و هر روز با توطئه‌های جدید وارد انقلاب می‌شدند که تیرشان به سنگ می‌خورد.

وی ادامه داد: استکبار دریافته است که محور عزت و اقتدار انقلاب به موضوع قرآن و عترت پیامبر(ص) پیوند خورد ه است.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه برنامه‌های دشمنان اسلام به صورت تاکتیکی مستقیم و استراتژی غیرمستقیم با اعتقادات دینی مبارزه می‌کنند، تصریح کرد: استکبار با اقدام موهن صهیونیستی و ساخت فیلم توهین‌آمیز بر علیه پیامبر اکرم(ص) تازه‌ترین برنامه جنایتکارانه خود برای مخدوش کردن اعتقادات مسلمین انجام داده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت‌های استعماری حامی هرگونه توهین به اعتقادات مذهبی مسلمانان هستند، اظهارداشت: سازمان ملل  پرهیز از هرگونه توهین به اعتقادات مسلمانان را تاکید کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: استکبار غرب نه تنها این مقررات را رعایت نمی‌کند بلکه هزینه برنامه‌های جنایتکاران را تامین می‌کند.

وی یادآور شد: این اقدام توهین‌آمیز فیلم‌ساز صهیونیستی را همه مسلمانان جهان و ما محکوم و اعلام می‌کنیم اجازه اهانت به ساحت مقدس ائمه اطهار را به دشمنان اسلام نمی‌دهیم.

یوسف‌پور با تاکید بر اینکه اسلام و ملت ایران سر جنگ با هیچ جوامعی را ندارد، اظهار داشت: اگر استکبار بخواهد با اعتقادات ملت ایران مبارزه کند، برخورد ما در مقابله با دشمنان دین قاطعانه است.

وی با اشاره به اینکه اسلام تاکنون از توطئه‌های دشمنان دین نهراسیده است، خاطرنشان کرد:  اسلام از توطئه بنی‌امیه و بنی‌عباس عبور کرد و دشمنی‌های مشرکان قریش را پشت سر گذاشت.

یوسف‌پور تصریح کرد: اسلام دین جاودانه‌ای است و خداوند دشمنان اسلام را رسوا می‌کند.

وی اضافه کرد: اسلام بیدار است، بیداری اسلامی موجب شد تا در جهان اعلام موجودیت کند.

یوسف پور در خطبه سیاسی نماز جمعه مرکز مازندران به برگزاری یادواره هزار و 100 شهید ساروی در سالروز عزاداری رهبر مذهب تشیع اشاره کرد و گفت: یادواره شهدا تکریم ملی و مذهبی است که باید برای گرامی داشت یاد شهدا برگزار شود.

وی ادامه داد:  از 215 هزار شهید حدود 180 هزار شهید نوجوان بودند.

امام جمعه موقت ساری به فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه و روز دختران اشاره کرد و گفت: همه بانوان عصمت و حیا را در برنامه های زندگی خود قرار دهند.

یوسف‌پور بیان داشت: حجاب تکریم ارزش و حفظ هویت زنان در جامعه اسلامی است.

خطیب موقت جمعه ساری ضمن گرامیداشت هفته حج، ابراز داشت: حج از پایه و اساس دین اسلام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه افرادی که دارای تمکن مالی هستند باید سفر حج را در برنامه‌های زندگی خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: حج در جوامع اسلامی نباید تعطیل شود.

این مسئول متذکر شد: اگر روز مردم نتوانستند به سفر حج بروند دولت باید برای جلوگیری از تعطیلی حج تامین مالی زائران را بر عهده بگیرد.

وی شعار امسال حج ابراهیمی را عزت، همبستگی و مسئولیت اعلام کرد و اذعان داشت: این شعار باید از سوی مردم پیگیری شود.

انتهای پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول