اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فریاد آذربایجان اویاخدی/ قرآننا دایاخدی در اردبیل پیچید

شکوه حضور در دفاع از حریم نبی خدا

خبرگزاری فارس: مردم مومن و نمازگزاران مخلص اردبیلی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام با شرکت در راهپیمائی باشکوه و حضوری پرصلابت مدافع حریم نبوی شدند.

شکوه حضور در دفاع از حریم نبی خدا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این راهپیمائی که بعد از پایان نماز جمعه اردبیل از مصلی این شهر تا میدان چهارراه امام برگزار شد زنان و مردان نمازگزار اردبیلی دوشادوش همدیگر حرکت شنیع استکبار را محکوم کردند و باردیگر به جهانیان ثابت کردند که حرکت گستاخانه آنها در اهانت به مقدسات اسلام همواره با پاسخی دندان‌شکن مواجه خواهد شد.

در این راهپیمائی شرکت کنندگان با سر دادن شعار «الله اکبر»، «یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدو»، «الموت للاسرائیل»، «سکوت هر مسلمان/ خیانت است به قرآن»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر وهابی»، «مرگ بر اسرائیل»، « آذربایجان اویاخدی/ اسلاما، پیامبر، قرآننا دایاخدی»، «پیام سرخ ملت/ هیهات من‌الذله»، «ندای امت ما/ مرگ بر صهیونیسم»، «فریاد هر بسیجی/ مرگ بر امریکا» انزجار و نفرت خود را از امریکا و صهیونیسم جهانخوار اعلام کردند.

در این راهپیمائی که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، آیت‌الله سیدحاتمی نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان و آحاد مردم حضور داشتند تظاهرات کنندگان بعد از پیمودن مسیر راهپیمائی در چهارراه امام گردهم آمدند و با خواندن قطعنامه فریاد الله اکبر و لااله‌الله سر دادند.

در بخشی از این بیانیه با تسلیت این ضایعه اسفناک به امت حزب‌الله آمده است باردیگر دستان آلوده صهیونیسم بین‌الملل به سرکردگی امت‌الخبائث امریکای جنایتکار از آستین مزدور صهیونیستی- امریکایی با انتشار فیلمی سراسر توهین‌آمیز نه فقط شخص پیامبر(ص) را مورد اهانت و هجمه قرار داده بلکه تمام اخلاقیات و انسانیت و کرامت بشری را نیز زیر سوال برده که خود نشان از استیصال و درماندگی نظام سلطه و دشمنان بشریت از جریان موج بیداری اسلامی و ترس از بازگشت بشریت به اصل فطرت پاک و قدسی خود است.

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: تاسف‌بار اینکه دولتمردان امریکایی و مزدوران آنها در شورای امنیت که دست نشانده آنها هستند نه تنها این عمل را محکوم نکردند بلکه برخی از آنها با اهانت به کسانی که در برابر سفارتخانه‌های آنها دست به تظاهرات زدند آنها را افرادی وحشی خواندند در حالی که نام وحشی شایسته کسانی است که بدون هیچ دلیلی به مقدسات مسلمانان اهانت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در سایر شهرهای استان اردبیل نیز شرکت کنندگان در راهپیمائی محکومیت اهانت به ساحت مقدس حضرت نبی مکرم اسلام ضمن بیزاری از استکبار و محکومیت این حرکت زشت و اهانت‌بار پرچم امریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول