اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

توهین به ساحت پیامبر (ص) نشان از درماندگی در مقابله با ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: توهین سردمداران کفر جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) نشان از درماندگی سیاسی و گرفتاری در بن‌بست راهبردی در مقابله با ایران اسلامی است.

توهین به ساحت پیامبر (ص) نشان از درماندگی در مقابله با ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از دفتر امام جمعه بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری اظهار داشت: ستایش خداوند که پیامبران الهی را برای هدایت جامعه انسانی مبعوث فرمود و درود و سلام بی‌پایان بر پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و انبیای الهی و خاندان آسمانیش که جهان را به صلح، هدایت و ایمان الهی هدایت کرد.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: توهین سردمداران کفر جهانی و صهیونیسم بین‌الملل به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) با عملگی هنرمندان ابتذال‌خواه آمریکا، نشان از دین‌ستیزی، اسلام‌زدایی و درماندگی سیاسی و گرفتاری در بن بست راهبردی در مقابله با ایران اسلامی و همچنین انحطاط هنری و سرسپردگی سیاسی و مزدوری گروهی به ظاهر اهل هنر است.

وی تاکید کرد: بر تمامی جامعه آگاه جهانی به ویژه متدینین به ادیان الهی و اسلامی و هنرمندان متعهد لازم است ضمن افشای این ماهیت جریان پلید آن را محکوم کرده و با تدبیری جدی و هوشمندانه از وقوع این اقدامات ضدانسانی جلوگیری کنند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: از مردم عزیز، گرانقدر و ولایت‌مدار استان بوشهر تقاضا دارم بعد از برگزاری نماز جمعه با راهپیمایی پربصیرت خود این حرکت غیرانسانی را با حضور ایمانی و پرشور محکوم کنند و وظیفه خویش را در قبال تعظیم و تجلیل از پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) ادا کنند. 

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول