اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

شورای اداری در محل نمایشگاه دفاع مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: شورای اداری استان یکشنبه هفته آینده در آستانه هفته دفاع مقدس در محل برگزاری نمایشگاه رزمی، فرهنگی طریق‌القدس برگزار می‌شود.

شورای اداری در محل نمایشگاه دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در جریان بازدید از مراحل برپایی نمایشگاه رزمی، فرهنگی طریق‌القدس در اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه از 27 شهریور ماه برای بازدید عموم مردم بازگشایی می‌شود و تا پایان هفته دفاع مقدس مردم استان و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه ارزشمند بازدید کنند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده است در قالب نمادسازی و ماکت‌های طراحی شده عملیات طریق‌القدس با هدف آزادسازی بستان در ضلع غربی شورابیل برجسته‌سازی و مستندسازی شود تا شایسته و مطلوب بتوان به صورت زنده فرهنگ دفاع مقدس را انتقال داد.

نیکزاد با اعلام اینکه استان اردبیل در این عملیات 16 شهید در قالب لشکر عاشورا تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، خاطرنشان کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری آنها است و امروز نیز تمام سرمایه‌های ما از دو عامل اصلی ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه است.

این مسئول با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما در اوج تحریم‌ها و تهدیدها کارهای ماندگار و حماسه‌های جاوید خلق کردند، ادامه داد: همین که ملت ما دشمن زبون را به زانو درآورده و سبب شده است تا انقلاب اسلامی اهداف خود را پیاده کند جای سپاس و قدردانی دارد.

وی با تاکید بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل اضافه کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت سرمایه معنوی و حضور پرصلابت مردم در صحنه‌های مختلف نیاز داریم و باید این اصالت و ارزشمندی را حفظ کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: در هفته دفاع مقدس امسال صدها برنامه متنوع به همت ارگان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی تدارک دیده شده است که به نظر می‌رسد تنوع برنامه‌ها رضایت مخاطبان را بیش از گذشته جلب کرده و فراهم آورد.

به گزارش فارس،‌ در شهرهای دیگر استان نیز جلسات هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد که فرمانداران، مسئولان و دست‌اندرکاران برپایی این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تداوم راه آنها را تنها با پاسداری از اسلام و ارزش‌های آن اعلام کردند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول