اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب یک لوح صورت گرفت

اهدای نشان خلاقیت کارمند بانک سپه به شهید جوادی

خبرگزاری فارس: صادق محمودیان تحویلدار شعبه شهر صنعتی البرز بانک سپه استان قزوین توانست با ارایه 75 پیشنهاد در نظام پیشنهادات نشان خلاقیت در سال 90 را در بین پرسنل کل کشور کسب و آن را به شهید جوادی اهدا کند.

اهدای نشان خلاقیت کارمند بانک سپه به شهید جوادی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تاکنون پنج پیشنهاد نامبرده در سال 90 پذیرفته شده است و 9 پیشنهاد نیز در مرحله کارشناسی قرار دارد.

گفتنی است نشان خلاقیت این کارمند نمونه در جشن تجلیل از ایثارگران که به همت مدیریت منطقه قزوین بانک سپه با حضور معاونان منطقه برگزار شد، اهدا و هدایای ویژه به همراه تقدیر نامه به نامبرده اهدا شد.

وی نشان خلاقیت خود را به شهید دانشجو علیرضا جوادی و همه شهدای سرافراز این مرز و بوم اهدا کرده و اعتقاد دارد: نشان خلاقیت ملی را باید به تک تک این شهیدان سربلند اهدا کرد که خالق امنیت، اقتدار و اقتدار برای این ملت و نظام مقدسش بوده‌اند.

نشان خلاقیت اهدایی نامبرده به شهید علیرضا جوادی که در قالب یک لوح تهیه شده است، به رسم یادبود از یاد و خاطره این شهید دانشجو به مدیریت موزه شهدای استان قزوین تحویل شد تا در غرفه شهید جوادی برای بازدید عموم به نمایش درآید.

موزه شهدا استان قزوین در جوار گلزار شهدای قزوین قرار دارد که آثار  3 هزار شهید استان قزوین در آن نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول