اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان:

218 قرآن‌آموز لردگانی در طرح 1446 پذیرفته شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان از پذیرش 218 نفر لردگانی در آزمون پایانی طرح قرآنی 1446 خبر داد.

218 قرآن‌آموز لردگانی در طرح 1446 پذیرفته شدند

حجت‎الاسلام سعید نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت:  215 هیئت مذهبی شهرستان لردگان برای برگزاری مراسم باشکوه شهادت امام جعفر صادق(ع) خود را آماده می‎کنند.

وی با بیان اینکه در ایام شهادت امام صادق(ع) 15 هیئت محوری و فعال این شهرستان مراسم ویژه عزاداری را برگزار می‌کنند، گفت: مراسم عزاداری آن امام با همکاری روحانیون مستقر، هجرت و خود استقرار در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می‎شود.

نصیری خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری امام صادق(ع) در این شهرستان با همکاری تبلیغات اسلامی، هیئات مذهبی، روحانیون در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی برگزار می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان در ادامه از پذیرش 218 نفر لردگانی در آزمون پایانی طرح قرآنی 1446 خبر داد و گفت: 218 نفر از 335 نفر شرکت‌کننده در طرح قرآنی 1446 موفق به قبولی در آزمون پایانی این طرح قرآنی شدند.

وی افزود: 9 نفر از موسسه راهیان نور، 18 نفر از مؤسسه یاسین مالخلیفه، 16 نفر از مؤسسه بینالت کرف، شش نفر از مؤسسه ریحانه، 11 نفر از مؤسسه کوثر و 169 نفر از مؤسسه زینبیه موفق به قبولی در آزمون پایانی طرح قرآنی 1446 در این شهرستان شدند.

نصیری تصریح کرد: موسسه قرآنی زینبیه با پذیرش 169 نفر از 264 نفر شرکت‌کننده در آزمون پایانی طرح قرآنی 1446 بیشترین قبولی را داشته است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: اسامی قبول‌شدگان برای قرعه‌کشی و اعطای گواهینامه و جوایز به اتحادیه مؤسسات قرآنی استان چهارمحال و بختیاری ارسال شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول