اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کردستان خبر داد

آموزش 2 هزار کردستانی در طرح مشکات

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کردستان از آموزش بیش از 2 هزار نفر ازخواهران فرهنگی این استان در طرح مشکات خبر داد.

آموزش 2 هزار کردستانی در طرح مشکات

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری بعدازظهر امروز در اختتامیه دومین مرحله دوره آموزشی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف (طرح مشکات) در سنندج، اظهار کرد: ارتقاء، تعمیق ،گسترش و نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس دخترانه و استفاده از قابلیت‌های معلمان زن از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: بکارگیری مربیان توانمند در پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان درخصوص حجاب و عفاف نیز از  اهداف دیگر اجرای طرح مشکات است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کردستان تصریح کرد: این طرح تاکنون در شهرستان‌های سقز، بانه، بیجار، قروه، کامیاران و آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کردستان گفت: طرح مشکات اوایل مهر در ناحیه دو آموزش و پرورش سنندج و شهرستان مریوان برگزار می‌شود.

عسکری به موضوعات مطرح شده در این دوره‌های آموزشی اشاره کرد و افزود: حجاب و عفاف از دیدگاه آیات و روایات، حجاب و عفاف از بعد احکام فقهی و حقوقی از موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی است.

وی عنوان کرد: شناخت آسیب‌های اجتماعی حجاب، حجاب از جنبه‌های روانشناختی، تاریخچه حجاب و حجاب در گفتمان توحیدی و لیبرالیستی از دیگر موضوعات بیان شده توسط اساتید حوزه و دانشگاه در این دوره‌های آموزشی بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد، خواهران شرکت‌کننده در این دوره ضرورت بحث‌های ذکر شده را درک کرده و به خوبی به دانش‌آموزان و نسل آینده کشور انتقال دهند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کردستان اعلام کرد: بعد از مراسم اختتامیه آزمونی هم از مباحث ارائه شده در این دوره از شرکت‌کنندگان به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول