اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر خبر داد

نایب‌ قهرمانی سافت بال بانوان بوشهر در رقابت‌های کشوری

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از موفقیت تیم منتخب سافت بال بانوان استان بوشهر در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

نایب‌ قهرمانی سافت بال بانوان بوشهر در رقابت‌های کشوری

رضا جمشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به موفقیت تیم سافت بال بانوان استان بوشهر در رقابت‌های کشوری گفت: ششمین دوره مسابقات سافت بال بانوان قهرمانی کشور (جام رجاء) با حضور هفت تیم هرمزگان، بوشهر، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، سمنان و خراسان رضوی در کرمان برگزار شد که در پایان تیم سافت بال خراسان رضوی به مقام قهرمانی و بوشهر نایب قهرمان شد.

وی بیان کرد: ششمین دوره مسابقات قهرمانی سافت بال بانوان کشور (جام رجاء) که از 15 تا 19 شهریور ماه در کرمان جریان داشت با قهرمانی نماینده خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر اظهار داشت: در آخرین روز این رقابت‌ها و در بازی رده‌بندی، دو تیم اصفهان و هرمزگان در ورزشگاه شهید سلیمی‌کیا کرمان به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم اصفهان موفق شد با حساب 23 بر 13 از سد نماینده استان هرمزگان بگذرد و در جایگاه سوم بایستد.

جمشیدی گفت: در مسابقه نهایی نیز دو تیم بوشهر و خراسان رضوی با هم پیکار کردند که تیم خراسان رضوی توانست با نتیجه 19 بر 11 تیم بوشهر را شکست دهد و قهرمان این جام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: وحید اکبری از هیئت وزنه برداری بوشهر مقام اول دسته 62 کیلوگرم هفته دوم لیگ وزنه‌برداری که در مشهد برگزار شد را کسب کرد.

وی بیان کرد:‌ هفته دوم لیگ وزنه برداری کشور به میزبانی تیم نیروی زمینی ارتش در سالن وزنه برداری لشکر 77 ثامن الائمه مشهد برگزار شد و در پایان تیم مناطق نفت خیز جنوب در رقابتی نزدیک با شرکت ملی حفاری ایران به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه داد.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر تصریح کرد: رقابت‌های این هفته در غیاب شش وزنه‌بردار المپیکی کشورمان که یک ماه پیش با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز در لندن افتخارآفرینی کردند برگزار شد تا این فرصت در اختیار دیگر وزنه‌برداران قرار بگیرد که توانایی‌های خود را به کادر فنی نشان دهند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول