اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی:

اطلاع‌رسانی منسجم لازمه جذب گردشگر است

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: اطلاع‌رسانی منسجم و علمی یکی از ملزومات جذب گردشگر اعم از داخلی و خارجی است.

اطلاع‌رسانی منسجم لازمه جذب گردشگر است

حسین امامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رسانه‌های گروهی، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایان باید به عنوان بازوی تبلیغاتی استان عمل کرده و به شکل مطلوب و مطابق با سلیقه‌های مسافران، مناطق دیدنی و جاذبه‌ها را معرفی کنند و نباید از جاذبه‌های شهرستان‌های شمالی و جنوبی غفلت شود.

وی آبشار سلوک، دره جرمی، رودخانه شهرچای، دره آرمود، سد نازلو، دره شهدا، تفرجگاه بند، قلعه بردوک، خانه انصاری، منطقه کاظم داشی دریاچه ارومیه، رودخانه باراندوز، دریاچه دالامپر، کلیسای گلپاشین، حمام قدیمی اتحادیه، مدرسه قدیمی هدایت و پیست اسکی خوشاکو را از جمله دیدنی‌های ارومیه برشمرد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی کلیسای موش‌آباد، موزه، یخچال نه‌پله، کلیسای مار سرکیس، باغ‌های انگور و توتستان‌ها را از جمله سایر جاذبه‌‌های ارومیه عنوان کرد که باید بیشتر شناسانده شوند.

امامی بیان داشت: آذربایجان‌غربی به دلیل تنوع آب و هوایی، وجود ارتفاعات، پوشش‌های گیاهی جنگل‌ها و مراتع غنی به ویژه در فصل تابستان و بهار از زیبایی حیرت‌انگیزی برخوردار است به طوری که این شهرستان در مجاورت جلگه حاصل‌خیز و سرسبز به شعاع 60 کیلومتر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این جلگه از باغ‌های سیب، انگور، توتستان‌ها و ... پوشیده است و محصول‌های این باغ‌ها پس از تامین احتیاج‌های داخلی، بخش قابل توجهی از صادرات کشور را نیز تشکیل می‌دهد بنابراین بزرگترین کارخانه تولید انگور کشور در این منطقه احداث شده و در توسعه اقتصادی استان ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول