اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان خبر داد

پرداخت 46 میلیارد ریال کمک بلاعوض به زوج‎های جوان گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفت: 46 میلیارد و 111 میلیون ریال کمک بلاعوض به زوج‎های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

پرداخت 46 میلیارد ریال کمک بلاعوض به زوج‎های جوان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس حاجی‎اکبری عصر دوشنبه در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: در سال گذشته 283 میلیارد و 819 میلیون ریال وجه نقد بابت حقوق ماهیانه خانواده‎های زیر پوشش کمیته امداد گلستان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون 104 میلیارد و 554 میلیون ریال مستمری به حساب مددجویان کمیته امداد واریز شده است، یادآور شد: همچنین در سال گذشته 46 میلیارد و 111 میلیون ریال به صورت بلاعوض و سرانه جهیزیه 10 میلیون ریال برای هر نفر اهدا شده است.

حاجی‎اکبری تصریح کرد: در همین راستا در سال جاری به 837 نفر زوج جوان به مبلغ 8 میلیارد و 370 میلیون ریال جهیزیه اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان خاطر نشان کرد: این نهاد مبلغ 34 میلیارد و 101 میلیون ریال کمک بلاعوض برای حل مشکلات مددجویان خود پرداخت کرده است.

وی بیان کرد: 110 هزار و 876 دانش‎آموز و 2 هزار و 466 دانشجو از خدمات این نهاد استفاده می‎کنند که مبلغ 10 میلیارد و 743 میلیون ریال به آنها کمک کرده‎ایم.

حاجی‎اکبری یادآور شد: همچنین این نهاد مبلغ 4 میلیارد و 625 میلیون ریال در سال گذشته برای 2 هزار و 431 نفر از مددجویان خود خرید لوازم خانگی مانند یخچال، فرش، بخاری، کولر و ... را داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان اذعان کرد: 2 میلیارد و 664 میلیون ریال از اعتبارات امدادی برای گازکشی منازل یک هزار و 49 مددجوی این نهاد هزینه شده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول