اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملأ عام

یک متجاوز به عنف در شاهرود اعدام شد

خبرگزاری فارس: مجازات اعدام یک متجاوز به عنف در شهرستان شاهرود در ملأ عام اجرا شد.

یک متجاوز به عنف در شاهرود اعدام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، «ح ـ الف» 34 ساله اهل رامیان که به جرم زنای به عنف طی حکم صادره توسط دادگاه کیفری استان مستقر در شهرستان شاهرود به 100 ضربه شلاق حد شرعی و اعدام در ملأ عام محکوم شده بود، با تائید دیوان عالی کشور و طی تشریفات قانونی با حضور مقامات رسمی و امت حزب‏الله در شهر شاهرود به دار مجازات آویخته شد.

این مجرم عمل قبیح و غیرانسانی خود را در اواسط تیر ماه سال‌جاری مرتکب شده بود که پس از دستگیری، پرونده وی تحت مدیریت پرونده‌های ویژه استان به طور فوق‏‌العاده رسیدگی و طی دو ماه تمامی تشریفات قانونی صورت پذیرفت.

اجرای این حکم خواست قلبی مردم منطقه بوده است که پاسخ قاطعانه و سریع دستگاه قضایی در استان سمنان با اجرای این حکم، تقدیر و تشکر مردم حاضر در محل اجرا را در پی داشته است.

دادگستری کل استان سمنان اجرای قاطعانه احکام را بیش از پیش مورد تاکید قرار داده و اجرای احکام الهی را موجب بازدارندگی متجاوزین به حقوق و نوامیس مردم و در جهت جلوگیری از بروز جرم و خروج از قانون و اخلاق در جامعه و افزایش امنیت اجتماعی دانسته است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول