اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد

85 قاچاقچی به اعدام محکوم شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در سال‌های اخیر 85 قاچاقچی عمده مواد مخدر در استان اردبیل به اعدام محکوم شدند.

85 قاچاقچی به اعدام محکوم شدند

غلامعلی رضایی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تاکنون 11 نفر از این قاچاقچیان به دار مجازات آویخته شدند و مابقی محکومان نیز به سزای عملشان می‌رسند.

وی با اعلام اینکه اخیراً هشت نفر از این قاچاقچیان عمده فروش مواد مخدر به اعدام محکوم شده و سه نفر نیز در روزهای آینده حکمشان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ در این زمینه 35 نفر نیز از عوامل باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر به حبس ابد محکوم شدند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل معضل مواد مخدر را یکی از تهدیدات جدی توصیف کرد و گفت:‌ مصرف مواد مخدر یکی از چهار عامل عمده مرگ و میر‌ها در کشورمان است به طوری که هر یک ساعت 10 نفر در کشور به دلیل ابتلا به مواد مخدر دار فانی را وداع می‌کنند.

رضایی با اشاره به اینکه کشف بیش از 494 تن مواد مخدر در طول یک سال کار بسیار پر‌حجم و سنگین است، یادآور شد:‌ در سطح کشور در یک سال گذشته یک‌هزار و 313 عملیات برای دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر و قاچاقچیان انجام شده و بالغ بر 273 هزار نفر در این رابطه دستگیر شدند.

این مسئول انتظار مردم از دستگاه‌ انتظامی و قضایی را برخورد بی‌امان با سوداگران مرگ توصیف کرد و به خبرنگار فارس بیان داشت: دستگاه قضایی با تمام توان خود به مقابله با این پدیده پرداخته و در صدور حکم قانونی نیز هیچ اغماض و کوتاهی نمی‌کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در پایان سخنان خود با یادآوری اینکه دستگاه قضایی در برخورد با اراذل و اوباش، خرید و فروش‌کنندگان مشروبات الکلی،‌ مزاحمان به نوامیس مردم، ایجاد کنندگان آلودگی‌های صوتی و افراد دهن‌کج به ارزش‌های اسلامی و انسانی جدی و با تمام توان ورود پیدا کرده است، به خبرنگار فارس اظهار داشت: دستگاه قضایی هرگز اجازه نمی‌دهد امنیت مردم به دست عده‌ای زالو‌ صفت به خطر بیفتد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول