اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کشوری

کاراته‌کاران سیرجانی با کسب 7 مدال طلا خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: مربی و سرپرست قهرمانان باشگاه کاراته شهرداری سیرجان گفت: کاراته‌کاران سیرجانی در مسابقات کشوری با 3 مدال طلا و یک مدال برنز و نقره خوش درخشیدند.

کاراته‌کاران سیرجانی با کسب 7 مدال طلا خوش درخشیدند

قاسم مظفری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان با اشاره به درخشش کاراته‌کاران سیرجانی در مسابقات کشوری با 3 مدال طلا و یک مدال برنز و نقره اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 500 نفر کاراته‌کار از 12 استان کشور در شهرستان کرج استان البرز برگزار شد.

وی افزود: در بخش تیمی کرمان مقام اول، کردستان مقام دوم و همدان سوم شد و از باشگاه شهرداری سیرجان محمد سلطانی، امیرطاها برفه‌ای و علی خواجه به مدال طلا و مقام نخست راه یافتند و امیر محمد عباسی صاحب مدال نقره و محمد امیر آقاخانی صاحب مدال برنز و مقام سوم شد.

ایرج اسدی رئیس هیئت کاراته سیرجان نیز شش ماهه امسال را سالی پر از موفقیت برای کاراته‌کاران سیرجان عنوان کرد و از کسب بیش از 100 مدال جوانان این شهرستان در بخش کاراته در مسابقات کشوری خبر داد.

وی افزود: در المپیاد ایرانیان که در کرمان برگزار شد، 12 کاراته‌کار سیرجانی هفت مدال طلا، سه نقره و دو برنز گرفتند.

وی نبود مکان مناسب برای تمرینات و مسابقات کاراته، عدم توجه مسئولان به موفقیت‌های گسترده کاراته‌کاران در سبک‌های مختلف را از عمده مشکلات بخش کاراته در سیرجان اعلام کرد و گفت: با وجود این مشکلات جوانان و نوجوانان سیرجانی در کاراته حرف اول را زدند.

همچنین در هجدهمین دوره مسابقات کشوری سبک وی‌شین‌کای کاراته که در تهران با حضور 560 کاراته کار از 22 استان کشور برگزار شد، تیم سیرجان به مربیگری علی عتیقی موفق به کسب مقام شدند.

در این مسابقات حمید احمدی مقام اول، کامیاب آقابیگی مقام دوم و آرش توسلی،علی اکبری، رضا اسدی، آرش دبیری، حجت هاشمیان و نعمت نوری مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول