اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

بانوان کاراته‌کای ایلامی 20 مدال رنگی را کسب کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: بانوان کاراته‌کای ایلامی در مسابقات قهرمان کشوری 20 مدال رنگی را کسب کردند.

بانوان کاراته‌کای ایلامی 20 مدال رنگی را کسب کردند

فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بانوان کاراته‌کای ایلامی با شرکت در مسابقات قهرمان کشوری موفق به دروی مدال‌های رنگی این دوره از رقابت‌ها شدند.

وی ادامه داد: بانوان ایلامی شرکت کننده در رقابت‌های قهرمان کشوری کاراته سبک ایشین ریو توانستند با غلبه بر حریفان خود مدال‌های رنگی این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

این مسئول اضافه کرد: مسابقات قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی در تاریخ 9/6/91 به مدت دو روز در استان البرز برگزار شده است.

فتاحی تصریح کرد: ورزشکاران زن شرکت کننده در این رقابت‌ها موفق شدند که دو مدال طلا، سه مدال نقره و 15 مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب کنند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: افزون بر این تیم ایلام نیز در مجموع مقام سوم تیمی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

وی ادامه داد: رشته کاراته یکی از رشته‌های فعال ورزشی استان ایلام است که طی سال‌های اخیر در بیشتر میادین ورزشی خوش درخشیده است.

این مسئول اضافه کرد: کاراته یکی از رشته‌های جذاب و پرمخاطبی است که شمار زیادی از جوانان زن و مرد ایلام را جذب این رشته کرده ‌است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول