اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد

70 میلیون تومان به زوج‌های مددجوی چرامی اهدا شد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کمیته امداد چرام و دیگر مسئولان 70 میلیون تومان به 70 زوج تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

70 میلیون تومان به زوج‌های مددجوی چرامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز طی مراسمی در کمیته امداد شهرستان چرام با حضور رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کمیته امداد چرام و دیگر مسئولان 70 میلیون تومان به 70 زوج تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

علی‌حسن مظاهری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: هدف کمیته امداد ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف است که آینده روشنی را برای نیازمندان ترسیم خواهد کرد و توانمندسازی مددجویان به رشد و پویایی جامعه منجر خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام افزود: کمیته امداد با پیروی از سیره پیامبر اکرم (ص)، اهمیت خاصی را برای نظام خانواده قائل است که پرداخت جهیزیه نیز در این راستا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم و خیرین می‌توانند در فراهم آوردن زمینه ازدواج زوج‌های جوان تحت پوشش این نهاد سهم مهمی داشته باشند، عنوان داشت: کمک به زوج‌های جوان برای تشکیل خانواده به سلامت اجتماع کمک شایانی می‌کند و از برخی آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا و به مناسبت هفته دولت، 70 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به تعداد 70 زوج تحت حمایت این شهرستان پرداخت می‌شود.

وی در ادامه ابراز داشت: این تعداد جهیزیه به هر زوج با اعتبار 10 میلیون ریال و با هدف حمایت از تشکیل خانواده اهدا می‌شود.

در ادامه این مراسم هادی ولایتی متذکر شد: در سال گذشته تعداد 3 هزار و 950 فقره کمک هزینه جهیزیه به ارزش 3 میلیارد و 950 میلیون تومان به زوجین واجد شرایط پرداخت شد.

رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به خدمات کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف، خدمات این نهاد را در بخش حمایت‌های اجتماعی از جمله تحکیم بنیاد خانواده بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد که با مشارکت خیرین و انسان‌های نوع‌دوست بتوان در بخش تأمین جهیزیه دختران بی‌سرپرست گام‌های مؤثری برداشت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول