اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

بیش از یک میلیون نفر در لرستان عضو تعاونی‌ها هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: یک میلیون و 310 هزار نفر از مردم لرستان در تعاونی‌های مسکن مهر، سهام عدالت و ... عضویت دارند.

بیش از یک میلیون نفر در لرستان عضو تعاونی‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حامد ویسکرمی صبح امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از تعاونی‌های خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 25 درصد اقتصاد کشور به بخش تعاون اختصاص داده ‌شود، گفت: توسعه بخش تعاون یک ضرورت بوده تا رشد اقتصادی و سیاست‌های ترسیم شده برای آن محقق شود.

وی با بیان اینکه در هفته تعاون در سطح لرستان 24 طرح به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 39 میلیارد و 450 میلیون ریال ایجاد شده و زمینه اشتغال به کار 106 را در این استان فراهم کرده‌اند.

ویسکرمی افزود: سرمایه‌گذاری این تعاونی‌ها در قالب 25 میلیارد و 340 میلیون ریال تسهیلات بانکی و مابقی آورده متقاضیان بوده که در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در این استان به کار گرفته شده است.

وی به تعداد کل تعاونی‌های لرستان اشاره کرد و گفت: در مجموع با احتساب تعاونی‌های سهام عدالت و مسکن مهر 4 هزار و 473 تعاونی با یک میلیون و 310 هزار و 151 عضو در استان لرستان به ثبت رسیده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان میزان اشتغال‌زایی تعاونی‌های استان را 39 هزار و 530 نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 2 هزار و 524 تعاونی با اشتغال 23 هزار و 674 نفر در لرستان فعالیت دارند.

وی افزود: در حال حاضر یک‌ هزار و 528 تعاونی در سطح لرستان در دست اجرا داریم که با بهره‎برداری از این تعاونی‎ها 13 هزار و 111 شغل در لرستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول