اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد خبر داد

وجود بیش از 30 هزار متر اراضی قولنامه‌ای در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در مشهد بین 30 تا 40 هزار مترمربع اراضی قولنامه‌ای وجود دارد.

وجود بیش از 30 هزار متر اراضی قولنامه‌ای در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد غلامرضا بصیری‌پور ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: ما هنوز در بحث زمین‌های قولنامه‌ای با مشکل مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از موارد رجوع به کمیته‌های نظارتی شورا غیر ضروری است، تصریح کرد: بسیاری از موارد در سطح شهرداری‌های مناطق قابل حل است و نیاز به دخالت شورا نیست.

بصیری‌پور در این راستا ادامه داد: برخی از این موارد مربوط به احداث بنا در مسیر، تقسیط پروانه و مقوله‌هایی از این قبیل هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با اشاره به زیباسازی شهر مشهد ادامه داد: در اینجا جا دارد که از مسئولان شهرداری تشکر ویژه به عمل آورد.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع نهضت آسفالت در شهر اشاره کرد و گفت: علی‌رغم پی‌گیری این موضوع در سال گذشته هنوز در برخی از مناطق محروم شهر شاهد آسفالت نامناسب هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با اشاره به کاروان‌های عروسی که مزاحمت ایجاد می‌کنند، بیان کرد: باید تمهیدات ویژه‌ای در شهر برای کنترل این کاروان‌ها انجام از ضایع شدن حقوق دیگر شهروندان جلوگیری شود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول