اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد کودک استان اردبیل:

80 کودک زلزله‌زده را حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد کودک استان اردبیل گفت: به دنبال وقوع زلزله مهیب در سه شهر استان آذربایجان‌شرقی بنیاد کودک استان اردبیل 80 دانش‌آموز بی‌بضاعت و با استعداد را زیر پوشش خدمات خود می‌برد.

80 کودک زلزله‌زده را حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اعظم باقر زارع عصر امروز در جلسه اعضای هیئت مدیره این مؤسسه در اردبیل اظهار داشت: ما بعد از وقوع زلزله در مناطق حادثه‌دیده حضور یافتیم و سعی کردیم با ارزیابی نیازمندی‌ها به ویژه نیازمندی کودکان و نوجوانان برای آنها پتو، پوشاک و همچنین مواد غذایی را جمع‌آوری و به این مناطق ارسال کنیم.

وی تصریح کرد: بنیاد کودک در راستای ماهیت و فلسفه کاری خود سعی کرده است یاریگر دانش‌آموزان مستعد و بی‌بضاعت در این منطقه باشد به طوریکه در تلاش هستیم تا تعدادی از کودکان این بنیاد نیز برای بازدید و ابراز همدردی به مناطق زلزله‌زده اعزام شوند.

باقر زارع با اعلام اینکه در حال حاضر 700 دانش‌آموز مستعد و نیازمند استان زیر پوشش این بنیاد بین‌المللی قرار دارند، خاطرنشان کرد: این تعداد دانش‌آموز مستعد بی‌بضاعت را حدود 120 کفیل حمایت می‌کنند و ماهانه با پرداخت مبالغ تعیین شده آن هم به صورت بانکی و الکترونیکی به کمک نیازمندان می‌شتابند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: این بنیاد در دوران فعالیت خود سعی کرده است تا به هر نحوه ممکن با کمک و مساعدت چند کفیل یاریگر دانش‌آموزان با استعداد باشد که همچنان این رویه و روند با قوت و قدرت ادامه دارد.

وی در ادامه سخنان خود از بهره‌برداری ساختمان جدید این بنیاد تا پایان امسال خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر این بنیاد در ساختمان استیجاری فعالیت می‌کند و در حمایتی که با همکاری بانک ملی برگزار می‌شود مبلغ 3 میلیارد ریال از طریق بانک ملی و خیرین به این بنیاد هدیه شده تا با کسب پروانه ساخت به صورت رایگان از طریق شهرداری، ساختمان جدید این مؤسسه احداث و راه‌اندازی شود.

به گزارش فارس، مدیر بنیاد کودک استان اردبیل از رسانه‌ها و مطبوعات به عنوان بازوان توانمند این مجموعه در یاری و دستگیری از نیازمندان نام برد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول