اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری عزای عمومی اعلام شد

خبرگزاری فارس: در جلسه‌ای که به مناسبت هماهنگی برنامه‌های سالروز وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تشکیل شد، روز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری عزای عمومی اعلام شد.

روز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری عزای عمومی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش جلسه‌ای به مناسبت هماهنگی برنامه‌های سالروز وفات حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و با حضور فرماندار شهرستان ری، بخشدار مرکزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، نماینده آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع)، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و جمعی از مسئولان ذیربط برگزار شد.

امیرحسین باقرنژاد با اشاره به حضور مسئولان در جلسه در روز تعطیل، آن را نشانه ارادت اعضای جلسه به سیدالکریم (ع) دانست و به دلیل حضور پرشور در این جلسه از حضار تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان ری در ادامه با اشاره به اجلاس غیرمتعهدها در تهران و اهمیت آن گفت: نفس تشکیل اجلاس کشورهای غیرمتعهد در کشورمان به همه اتفاقات و نتایجی که از آن گرفته می‌شود، می‌چربد و این اجلاس که به لطف رشادت‌های شهدای قبل و بعد از انقلاب و صبر و تحمل و همراهی مردم در مواجهه با تمام مشکلات شکل گرفته به یک تریبون برای استفاده حداکثری جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان تبدیل شده است و به لطف خدا جمهوری اسلامی در طول سه سال ریاست بر این نهاد مهم و اثرگذار بین‌المللی می‌تواند از ظرفیت این سازمان برای تغییرات مثبت بین‌المللی استفاده کند.

وی با اشاره به نزدیکی به سالروز وفات حضرت سیدالکریم (ع) عنوان کرد: نباید نسبت به این روز کم تفاوت باشیم و باید نسبت به شهرها و استان‌های دیگر که می‌خواهند نسبت به ایشان ابراز ارادت کنند، تفاوت داشته باشیم.

باقرنژاد ادامه داد: ما نمی‌توانیم به این روز در حد یک اشاره مختصر بسنده کنیم و با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم و مردمی که از 17 استان کشور برای انجام سفرهای خود از شهرستان ری عبور می‌کنند باید شکل و ظاهر شهر نسبت به روزهای عادی را متفاوت ببینند و شهر حال و هوای حزن و اندوه را به خود بگیرد.

این گزارش حاکی است، اعلام سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری به عنوان عزای عمومی، برگزاری ایستگاه صلواتی در میادین اصلی شهر در روز وفات سیدالکریم (ع)، تجمع پرسنل ادارات و ارگان‌های دولتی  هیئات مذهبی در میدان حضرت عبدالعظیم (ع)، حرکت به صورت دسته‌جات عزاداری و سینه‌زنی به سمت آستان مبارک آن حضرت در روز رحلت، تهیه و نصب پوستر و بنر و برگزاری برنامه‌های روز رحلت در سطح شهرستان ری از جمله مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول