اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:

اصراری برای ریاست هیئت تنیس ندارم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: وقتی فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان تمایلی به فعالیت من در این هیئت ندارند، اصراری برای باقی ماندن در این مسئولیت ندارم.

اصراری برای ریاست هیئت تنیس ندارم

مرتضی نیکوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در زمان مدیرکلی رشید خدابخش از من خواسته شد تا برای ریاست هیئت تنیس روی میز به میدان بیایم.

وی ادامه داد: خدابخش مدیر مثبت‌نگری بود و با وجود برخی مخالفت‌هایی که برای ریاست من وجود داشت، به میدان آمدم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به اینکه اخلاق خاص خود را دارد، تصریح کرد: فدراسیون تنیس روی میز از ابتدا موافق حضور من در هیئت اصفهان نبوده و اگر بنا باشد حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان را نیز نداشته باشیم، دلیلی برای باقی ماندن در این سمت نمی‌بینم.

وی افزود: تا زمانی که تصمیم به جابه‌جایی در هیئت نگیرند، در مسئولیت خود حضور دارم و کارهای هیئت براساس روال خود انجام می‌شود.

نیکوکار با اشاره به بحث‌هایی که در مورد تغییرات آینده هیئت انجام شده است، تصریح کرد: بدون توجه به این صحبت‌ها تا زمانی که در مسئولیت باشم، به وظایفم در هیئت رسیدگی می‌کنم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول