اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ملی پژوهشی و ادبی دانش‏آموزی

هنرمند سمنانی به مقام سوم کشور دست یافت

خبرگزاری فارس: هنرمند حوزه هنری استان سمنان در جشنواره ملی پژوهشی و ادبی دانش‏آموزی کشور به مقام سوم دست یافت.

هنرمند سمنانی به مقام سوم کشور دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز هنرمند حوزه هنری استان سمنان در سی‏امین جشنواره پژوهشی و ادبی دانش‏آموزان دختر دوره متوسطه کشور در جمع برگزیدگان قرار گرفت.

محیا سهرابی، از اعضای دفتر آفرینش‏های ادبی حوزه هنری استان سمنان در سی‏امین جشنواره پژوهشی و ادبی دانش‏آموزان دختر دوره متوسطه کشور به مقام سوم دست یافت.

بنا بر این گزارش، در این دوره از مسابقات 260 دانش‏آموز در سه رشته شعر، داستان‏نویسی و مطالعه و تحقیق به مدت چهار روز با هم رقابت کردند.

همچنین در رشته داستان‌نویسی معصومه عباسپور از آذربایجان‌غربی، وجیهه گنجی از خراسان‌رضوی، سارا سرخوشی از خراسان شمالی و سیناز غلامی از آذربایجان‌شرقی در پایه اول، دوم، سوم و پیش دانشگاهی رتبه نخست را کسب کردند.

در رشته شعر شیدان یزدان‌جو از خوزستان، فاطمه زاهدمقدم از قم، سیده ناهید هاشمی از گیلان و آرزو کبیری از کرمان در پایه‌های اول تا سوم و پیش دانشگاهی اول شدند.

در رشته مطالعه و تحقیق نیز در پایه اول محدثه محمدی ماسوله و زهرا کشتکار از گیلان، در پایه دوم راحله امر‌الهی‏نیا، زهرا عباسی و زهرا ملکوتی‏خواه از اصفهان، در پایه سوم انسیه بختیاری و ندا کرداریان از اصفهان و در پیش دانشگاهی فاطمه یوسفی ـ فاطمه نیکزاد و فاطمه شعبانی از مازندران مقام‌های اول را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات 260 دانش‌آموز در سه رشته شعر، داستان‏نویسی و مطالعه و تحقیق به مدت چهار روز با هم رقابت کردند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول