اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌ کل بیمه مرکزی:

بیمه ایران در عرصه بین‌المللی از توانمندی خوبی برخوردار است

خبرگزاری فارس: رئیس کل بیمه مرکزی گفت: صنعت بیمه ایران در سال‌های اخیر از توانمندی‌های خوبی در عرصه بین‌المللی برخوردار شده است.

بیمه ایران در عرصه بین‌المللی از توانمندی خوبی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان سیدمحمد کریمی در دیدار با استاندار سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: آرامش و اطمینان، حاصل توجه به بیمه است.

وی افزود: شرکت‌های بیمه در کنار بدنه دولت، برای پرداخت خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی آمادگی لازم را دارد.

وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا با تأسیس واحدهای جدیدی از بیمه، بتوانیم شادابی را در کنار آرامش و امنیت به مردم جامعه هدیه کنیم.

رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: بیمه مرکزی کشور برای بیمه شناورها و نفت‌کش‌های بین‌المللی همکاری می‌کند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان نیز در این دیدار گفت: طی سال‌های اخیر، خسارت‌های ناشی از خشکسالی، توفان‌ها و باران‌های سیل‌آسا مشکلات زیادی را برای مردم استان ایجاد کرده است که می‌توان با استفاده از ظرفیت بیمه این خسارات را جبران کرد.

حاتم نارویی با بیان اینکه استان سیستان‌وبلوچستان یکی از بزرگ‌ترین و جوان‌ترین استان‌های کشور است، افزود: این استان با برخورداری از آب و هوای چهار فصل و شرایط اقلیمی منحصر به فرد از نعمت‌های خدادادی زیادی برخوردار است که به دلیل عدم شناخت از ظرفیت‌های استان این استعدادها و قابلیت‌ها مغفول مانده است.

وی ادامه داد: استان سیستان‌وبلوچستان بر اثر خشکسالی‌های متوالی سال‌های اخیر دچار مشکلات فراوانی در حوزه‌های مختلف شده که یکی از راه‌های جبران این خسارت‌ها توجه به شرکت‌های بیمه است.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: در حال حاضر از 27 شرکت بیمه‌گذار در سطح استان فقط 13 شرکت در استان مشغول فعالیت هستند که ضروری است استفاده از بیمه و مزایای ناشی از آن برای عموم مردم در بخش‌های مختلف فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شود.

نارویی همچنین با اشاره به اینکه توجه به مقوله فرهنگ از اولویت‌های برنامه‌های کاری استان است، گفت: امیدواریم با فرهنگ‌سازی درست در مورد بهره‌گیری از مزایای بیمه، خسارت‌های مردم استان و سرمایه‌گذاران ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی جبران شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول