اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مهرماه سال جاری صورت می‌گیرد

افزایش تعداد بازارهای ارزاق عمومی شهرداری مشهد به 16 بازار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد از اضافه شدن سه بازار میوه و تره‌بار به بازارهای ارزاق عمومی فعال در سطح شهر مشهد تا انتهای مهرماه 1391 خبر داد.

افزایش تعداد بازارهای ارزاق عمومی شهرداری مشهد به 16 بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد مدیرعامل این سازمان اظهار داشت: بازارهای الهیه، هدایت و جهان‌آرا سه بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی با سازه ثابت شهرداری است که عملیات عمرانی آن رو به پایان است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

جلال قربانی تصریح کرد: بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی الهیه با 75 درصد، بازار هدایت با 77 درصد و بازار جهان‌آرا با 75 درصد پیشرفت فیزیکی بازارهایی هستند که طبق برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته تا انتهای مهرماه سال جاری کارهای عمرانی آن به اتمام می‌رسد.

قربانی ادامه داد: این سه بازار با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد و سهم بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی الهیه، یک میلیارد و 500 میلیون تومان، بازار جهان‌آرا یک میلیارد و 700 میلیون تومان و بازار هدایت با 2 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی هدایت عنوان داشت: بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی هدایت به عنوان دومین بازار طبقاتی شهرداری مشهد با عرصه 730 و اعیان 2 هزار 700 متر شامل دو طبقه پارکینگ و سه طبقه بازار به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول