اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه:

کار اساسی تا امروز برای زلزله‌زدگان ارسباران صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کار جدی برای زلزله‌زدگان ارسباران صورت نگرفته و تمام کارها در حد مطبوعات بوده است.

کار اساسی تا امروز برای زلزله‌زدگان ارسباران صورت نگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، عابد فتاحی بعد از ظهر امروز به اتفاق رئیس نظام پزشکی شهرستان‌های ورزقان، اهر و هریس در بازدید از مناطق زلزله‌زده ورزقان اظهار کرد: هیچ کار جدید در خصوص مشکل اساسی مردم که مسکن اسکان دائمی است انجام نشده و تمام کارها در حد مطبوعات بوده است.

وی در ادامه سخنان خود به آغاز فصل سرمای شدید شهرستان ورزقان اشاره کرد و افزود: زیر چادر در خیابان‌ها و معابر برای ساکنان زلزله‌زده این شهر در فصل سرما غیرممکن است و دولت باید تا آغاز این فصل به فکر اسکان دائمی مردم همچنین مشکل احشام روستاییان باشد.

محمد میرزاپور مدیر شبکه بهداشت و درمان ورزقان نیز در این بازدید خواستار پیگیری نمایندگان محترم مردم در خصوص تامین نیرو به شبکه از طریق وزارت بهداشت و درمان شد.

وی افزود: اگر برای 2 هزار نفر یک پزشک خانواده تامین شود مشکل مردم در حیطه بهداشت و درمان برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آغاز فصل سرما در شهرستان ورزقان و منطقه ارسباران قرار داریم، افزود: اگر مردم در زیر چادرها زندگی کنند احتمال بیماری‌های تنفسی، بونومی و سوختگی اتفاق خواهد افتاد که نیاز جدی و مشکل اساسی مردم مناطق زلزله‌زده اسکان دائمی است که باید زودتر حل شود.

نماینده مردم ارومیه و رئیس نظام پزشکی شهرستان ارومیه همچنین در پایان این نشست 45 میلیون تومان به زلزله‌زدگان ارسباران اهدا کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول