اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی مطرح شد

هشدار درباره عواقب خطرناک تخلیه آوار زلزله در حریم رودخانه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی نسبت به عواقب خطرناک تخلیه آوار و نخاله‌های بر جای مانده از زلزله اخیر در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های منطقه به شدت هشدار داد.

هشدار درباره عواقب خطرناک تخلیه آوار زلزله در حریم رودخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ارسلان هاشمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طبق اخبار رسیده برخی افراد بدون هماهنگی و اطلاع قبلی، آوار به جای مانده از حادثه زلزله اخیر ارسباران را در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های منطقه تخلیه می‌کنند.

وی هشدار داد: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی، مسدود کردن مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌های منطقه عواقب خطرناکی به همراه داشته و منجر به وقوع سیلاب و حوادث دلخراش دیگر خواهد شد.

هاشمی با اشاره به لزوم هماهنگی بین‌بخشی با ارگان‌های مسئول در آواربرداری در منطقه گفت: آموزش رانندگان و پرسنل زحمت‌کش ارگان‌های مختلف نسبت به آواربرداری و تخلیه آن به صورت اصولی می‌تواند از بروز حوادث تلخ دیگر در منطقه جلوگیری کند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به اینکه این موضوع در ستاد مدیریت بحران استان مطرح و نسبت به لزوم رعایت این نکته از سوی ارگان‌های ذیربط تاکید شده است، افزود: آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با توجه به اهمیت موضوع به شدت در این خصوص پیگیر بوده و از ارگان‌های مختلف درخواست کرده تا پیش از تخلیه آوار و نخاله‌های باقیمانده در مناطق زلزله‌زده، ضمن هماهنگی‌های لازم، از نظرات کارشناسی این شرکت استفاده کنند.

وی گفت: رعایت حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های موجود در منطقه یکی از ضروریات ادامه حیات و نیز امنیت جانی و مالی مردم حادثه‌دیده ارسباران بوده و شرکت آب منطقه‌ای این موضوع را با جدیت و حساسیت زیر نظر دارد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول