اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

دولت از پر‌کاری و ساده‌زیستی عقب‌نشینی نمی‌کند

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت:‌ دولت نهم و دهم از سیره پر‌کاری و ساده‌زیستی خود تا لحظه آخر مدیریتش ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد.

دولت از پر‌کاری و ساده‌زیستی عقب‌نشینی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی محمد نجار ظهر امروز در مراسم معارفه استاندار جدید اردبیل بحث اشتغال و مشکلات فراروی سرمایه‌گذاری را یادآور شد و اظهار داشت: در این زمینه استانداران باید در عمر باقیمانده از دولت دهم همت خود را به کار گیرند تا نارسایی‌ها برطرف شود.

وی بحث مسکن مهر و به ثمر نشست مصوبات سفرهای استانی دولت را ضروری اعلام کرد و گفت: این مصوبات سند توسعه کشور و استان‌ها هستند.

وزیر کشور در خصوص پروژه‌های مهر ماندگار نیز خاطرنشان کرد:‌ در استان اردبیل نیز چندین پروژه نظیر راه‌آهن اردبیل، چهار خطه کردن راه‌های اصلی، پایاب شبکه سد خدا‌آفرین، گیوی و بفراجرد، تکمیل ‌مصلی‌ها و گازرسانی به روستاها و همچنین ارتقای بیمارستان‌ها باید در فرصت باقیمانده تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

محمد نجار توجه به معماری اسلامی در ساخت و ساز‌ها و توجه به عمران روستایی را یادآور شد و افزود: نظارت بر پروژه‌های عمرانی با تکیه بر مدیریت هزینه بسیار ارزشمند است.

این مسئول با اشاره به توسعه زیر‌ساخت‌ها و زیر‌بناها به ویژه مقاوم‌سازی مسکن روستایی یادآور شد: در زلزله آذربایجان غربی با بازدیدی که از روستاها داشتم به خوبی مشاهده کردم که واحدهای مقاوم‌سازی شده بدون تخریب مانده و اغلب خانه‌های کم‌دوام دچار ضرر و زیان شده بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای امنیت کشور بحث جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را در توسعه استان‌ها مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: باید اهتمام جدی در ارتقا و افزایش امنیت صورت گیرد چراکه ما در شورای تامین و امنیت کشور نیز حفظ و ارتقای این موضوع را مورد تاکید قرار دادیم.

محمد نجار بحث مبارزه با مواد مخدر و تعیین نقشه راه در این زمینه را مهم ارزیابی کرد و گفت: بحث دولت الکترونیک و پیشگیری از مفاسد اداری و ساده‌زیستی از دیگر توصیه‌های ما برای استاندار جدید اردبیل است.

وی تصریح کرد: دولت همان سیره پر‌کاری و ساده‌زیستی خود را حفظ کرده و اجازه نخواهد داد از امکانات و منابع بیت‌المال سوء استفاده شود.

وزیر کشور رعایت الگوی مصرف را یک ارزش توصیف کرد  و گفت: باید از هزینه‌های اضافی اجتناب کرد.

محمد نجار با بیان اینکه انتخاب افراد قوی، متعهد و شیفته خدمت از رویکردهای دیگر دولت است،‌ گفت: مدیران دولت دهم نباید توصیه‌پذیر باشند چراکه قرار نیست در عرصه مدیریت مصلحت‌اندیشی صورت گیرد.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: جابجایی مدیران دلیلی بر بی‌ثباتی مدیریت و یا بروز تخلفات نیست بلکه ما تا ثانیه آخر که در عرصه مدیریت حاضر هستیم باید پاسخگوی مردم باشیم.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول