اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

طرح تربیت مدرس روخوانی و روان‌خوانی قرآن اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اجرای طرح تربیت مدرس روخوانی و روان‌خوانی قرآن برای نخستین بار در استان مرکزی خبر داد.

طرح تربیت مدرس روخوانی و روان‌خوانی قرآن اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح در راستای تأمین کادر متخصص مورد نیاز دوره‌های تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن، ارتقاء سطح معلومات معلمان قرآنی و هماهنگ کردن آموزش‌ها با استفاده از روش‌های جدید انتقال مهارت تدریس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح تاکنون سه دوره تربیت مدرس روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برگزار شده که در آزمون ورودی از بین 100 نفر، 57 نفر موفق به راهیابی به دور بعد شدند.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: دوره آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان شهرستانی با حضور 25 نفر از خواهران و برادران از شانزدهم ماه جاری در محلات آغاز و تا 21 شهریور ماه ادامه دارد و دوره  آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان مرکز استان نیز با حضور 32 نفر مهر ماه در اراک برگزار خواهد شد.

شفیعی گفت: آموزش فنون معلمی و کارورزی تدریس، آموزش کارگاه اصول تدریس، تعلیم و تربیت اسلامی با رویکرد قرآنی در این دوره‌ها آموزش داده خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم تجلیل از مرتلین تلاوت روزانه قرآن کریم با حضور 29 نفر از قاریان قران کریم در اراک خبر داد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول