اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

عملیات احداث چهارباغ ایران‌زمین در خرم‌آباد آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌آباد گفت: عملیات احداث پروژه «چهارباغ ایران‌زمین» در منطقه گلدشت خرم‌آباد آغاز شده است.

عملیات احداث چهارباغ ایران‌زمین در خرم‌آباد آغاز شد

هرمز نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: این پروژه در امتداد بلوار ایران زمین که سال‌ها به صورت خاکی و بلااستفاده رها شده بود با هدف تکمیل این بلوار و افزایش سرانه فضای سبز در جنوب شهر آغاز شده است.

وی با اشاره به ابعاد این طرح خاطرنشان کرد: این چهارباغ در زمینی به مساحت بیش از 52 هزار مترمربع احداث می‌شود که برای آن سیستم روشنایی و آب‌رسانی، پیست اسکیت، خط دوچرخه‌سواری، وسایل ورزشی، محل بازی کودکان و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است.

نصیری اظهار داشت: برای اجرای این طرح حدود 30 هزار مترمکعب خاک‌برداری و خاک‌ریزی انجام پذیرفته است و تا امروز حدود 2 هزار و 300 متر جدول‌گذاری صورت گرفته و حدود 6 هزار متر دیگر جدول‌گذاری در برنامه کاری قرار دارد.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه برای اجرای این طرح بودجه‌ای حدود 12 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: کارهای اجرایی پروژه چهارباغ ایران‌زمین توسط شهرداری منطقه سه و با همکاری مدیریت عمران مرکزی در دست اقدام قرار گرفته است که امیدواریم با تأمین مالی آن در اسرع وقت آماده بهره‌برداری شود.

نصیری با تاکید بر اینکه میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری افزایش یافته است، افزود: در این مدت با همت و پشتکار و تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری و سرلوحه قرار دادن صداقت و شفاف‌گویی، تلاش کرده‌ایم که تغییرات محسوسی در ساختار و سیمای شهر ایجاد کنیم و وجاهت شهرداری را به آن بازگردانیم.

وی افزود: حالا که شهرداری با عملکرد خود اثبات کرده است که خدمتگزار لایقی برای شهر و شهروندان است، موقع آن رسیده که شهروندان با مشارکت‌های خود بیش از پیش ما را برای خدمات هر چه بیشتر یاری کنند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول