اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص اعتبار 500 میلیون تومانی

مرکز بهداشت سایت مسکن مهر آبادان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: با اختصاص اعتبار 500 میلیون تومانی، مرکز بهداشت سایت مسکن مهر این شهرستان احداث می‌شود.

مرکز بهداشت سایت مسکن مهر آبادان احداث می‌شود

شهاب صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: سایت مسکن مهر آبادان برای سکونت حداقل 5 هزار خانوار طراحی شده و در حال ساخت و ساز است.

وی افزود: البته این سایت که 118 هکتار مساحت دارد در صورت استقبال و ثبت‌نام بیشتر متقاضیان توسعه می‌یابد و واحدهای بیشتری در آن احداث می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار آبادان اضافه کرد: در این فضای مسکونی، همه بخش‌های مورد نیاز از جمله کتابخانه، مدرسه در مقاطع مختلف، مهدکودک و زیرساخت‌های مورد نیاز طراحی و در حال اجرا است.

وی ادامه داد: همچنین ساخت یک مسجد بزرگ توسط اداره راه و شهرسازی در سایت مسکن مهر آبادان در دستور کار بوده که البته اعتبارات اختصاص داده شده به این پروژه از محل اعتبارات راه و شهرسازی است.

صدیقی خاطر نشان کرد: با توجه به قانون اداره راه و شهرسازی اراضی تجاری سایت‌های مسکن مهر باید از طریق مزایده به افرادی که قرار است ساخت و ساز انجام دهند، واگذار شود.

وی بیان کرد: کاربری فضای سبز نیز برا  سایت تعریف شده و هم در بین بلوکات و هم به‌عنوان پارک محله‌ای فضای سبز وسیع و مطلوبی در دستور کار قرار دارد.

معاون عمرانی فرماندار آبادان با اشاره به اینکه فضاهای ابنیه‌ای سایت مسکن مهر آبادان نیز تعریف و طرحی شده است، گفت: طبق استاندارد شهری، سرانه فضای سبز برای هر شهروند حداقل 12 متر و حداکثر 25 متر است.

وی ادامه داد: همچنین برای ساخت مرکز بهداشت در این سایت مسکونی اعتباری افزون بر 500 میلیون تومان اختصاص داده شده که در اختیار شبکه بهداشت و درمان آبادان و با نام جدید دانشکده پزشکی قرار داده شده است.

صدیقی با اشاره به اینکه در نظر داریم که پردیس دانشکده پزشکی آبادان را در سایت مسکن مهر راه‌اندازی و فضاهای آموزشی این سایت را افزایش دهیم، اظهار کرد: جاده دسترسی به این فضای آموزشی را مهیا کرده و دانشجویانی که از اهواز به شهرستان ورود می‌کنند برای حضور در پردیس دانشکده و آموزش در این فضا دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول