اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

مسکن مهر التهاب این حوزه را به حداقل رسانده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث مسکن مهر در استان اردبیل همچون سایر نقاط کشور التهابات در این بخش را به حداقل رسانده است.

مسکن مهر التهاب این حوزه را به حداقل رسانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های مسکن مهر در شهرستان گرمی اظهار داشت: بعد از روی کار آمدن دولت نهم به ویژه در دوران تصدی نیکزاد به سمت وزیر راه و شهرسازی اقدامات مثبت و همه‌جانبه‌ای در تأمین مسکن مورد نیاز اقشار جامعه انجام شده که شاهد به ثمر نشستن این هدف‌گذاری درست و اصولی هستیم.

وی با یادآوری اینکه در استان اردبیل نیز ساخت مسکن مهر به سرعت انجام شده است، تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح مسکن مهر در این استان 70 هزار متقاضی در قالب بیش از 80 تعاونی مسکن مهر ساماندهی شدند.

حیدری با اعلام اینکه در سال ‌جاری 20 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: در نیمه‌ اول سال 10 هزار واحد آماده افتتاح بوده که امیدواریم تا پایان شهریور ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری بتوانیم این واحدها را افتتاح کرده و به متقاضیان واگذار کنیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: تاکنون نیز 3 هزار و 800 واحد مسکن مهر مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان اردبیل افتتاح شده است.

وی در ادامه بیان کرد: افزون بر 3 هزار واحد دیگر نیز در این شهرستان در حال احداث است که امیدواریم با همکاری متقاضیان مسکن با این اداره کل برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در جای ‌جای استان بتوانیم آنها را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

به گزارش فارس، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه گفت: ‌با توجه به شرایطی که در استان حاکم است امیدواریم با همکاری و مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان به سرعت زیرساخت‌های مورد نیاز تأمین شده و واحدهای مسکن مهر در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

حیدری در ادامه افزود: ما در سطح استان علاوه بر مشارکت تعاونی‌ها زمینه و بستر مناسبی را نیز برای ساخت مسکن به شکل چهارجانبه و مشارکتی فراهم آوردیم که انتظار می‌رود در این زمینه نیز اقدامات اساسی و زیربنایی انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با یادآوری اینکه در شهرستان گرمی یک‌هزار و 130 واحد مسکن مهر در حال اجراست، تصریح کرد: ‌این واحدها به صورت خود مالکین، مشارکتی و تعاونی در حال اجراست.

وی عمده مشکل تکمیل پروژه‌های مسکن مهر گرمی را بی‌رغبتی متقاضیان برای تکمیل آورده شخصی خودشان اعلام کرد و اظهار داشت: به تناسب افزایش تسهیلات مسکن مهر از 14 میلیون تومان به 25 میلیون تومان متقاضیان نیز باید 10 میلیون تومان برای تکمیل واحدهای خود پرداخت کنند.

حیدری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حدود 200 واحد مسکن مهر اجرا شده توسط تعاونی‌های مسکن مهر گرمی به دلیل برخی از مشکلات تعاونی‌ها با معضلاتی روبه‌رو شدند که امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول