اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدن:

خشکسالی بدنه اجرایی و بخش کشاورزی شهرستان را فلج کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدن گفت: خشکسالی‌های اخیر بدنه اجرایی و بخش کشاورزی شهرستان را فلج کرده و اعتبارات خشک‌سالی جوابگوی نیاز منطقه نیست.

خشکسالی بدنه اجرایی و بخش کشاورزی شهرستان را فلج کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن امیر هادی در شانزدهمین دیدار مردمی خود در جمع مردم روستای حصور (hosoor) از توابع بخش مرکزی به خشکسالی‌های چند سال اخیر شهرستان اشاره و اظهار کرد: خشک‌سالی‌های اخیر بدنه اجرایی و بخش کشاورزی شهرستان را فلج کرده و اعتبارات خشک‌سالی جواب‌گوی نیاز منطقه نیست به طوری که 30 روستا با قطعی آب رو به ‌رو هستند و به روستاهای بالای 200 نفر آب‌رسانی سیار انجام می‌گیرد.

وی به طرح هادی روستایی شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال 10 درصد از اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان به طرح‌های هادی روستایی اختصاص یافته و در خصوص روستای حصور سعی می‌کنیم از طریق ردیف‌های ملی اعتباری پیش‌بینی کنیم تا بخشی از طرح هادی روستا محقق شود.

فرماندار فریدن به آنتن‌دهی خط‌های جی اس ام (GSM) مخابراتی روستاها اشاره و ادامه داد: اشکالاتی در مورد آنتن‌دهی خط‌های مخابراتی روستاهای شهرستان وجود دارد که برای رفع مشکلات آن از طریق استان پی‌گیری می‌شود.

وی اضافه کرد: در ابتدای این دیدار مشکلات روستا شامل اجرایی نشدن طرح هادی روستایی، کمبود آب شرب، نبود خانه عالم و دفع زباله در700 متری غرب روستا توسط دهیار مطرح و برای رفع آنان تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول