اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

برخورد موتور و نیسان 10 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی از برخورد موتور و نیسان در خیابان مصلی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 10 نفر مجروح شدند که با چهار آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

برخورد موتور و نیسان 10 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث شاخص روز گذشته بیان کرد: ظهر روز گذشته در زیر گذر میدان هفتاد و دو تن یک دستگاه خاور با یک دستگاه پژو برخورد کرد.

وی افزود: بر اثر وقوع این تصادف دختر هشت ماهه فوت کرد و دو تن دیگر نیز به شدت مصدوم شدند که پس از حضور مأموران امدادی اورژانس 115 در محل حادثه و انجام عملیات احیا بر روی یکی از آنها هر دو مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از رخداد یک انفجار در محله نیروگاه خبر داد و بیان کرد: بر اثر این انفجار در منطقه قلعه کامکار جوان 30 ساله به دلیل شدت جراحات وارده از ناحیه پا دچار قطع عضو شد.

وی از دیگر حوادث شاخص این مدت را برخورد مینی‌بوس با کودک دو ساله عنوان و تصریح کرد: در این حادثه که کودک خردسال دچار ضربه به سر شده بود به دلیل وضعیت جسمانی وخیم با عملیات احیا به بیمارستان نکویی منتقل شد.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به حادثه برخورد دو دستگاه پراید در ابتدای خیابان صفاشهر ابراز کرد: بر اثر این حادثه یک جوان 25 ساله فوت و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

وی وضعیت جسمانی این دو مجروح را بسیار بد حال دانست و ادامه داد: مجروحان این حادثه با عملیات احیا توسط امدادرسانان مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال یافتند.

فراهانی به یکی از حوادث شاخص در صبح امروز اشاره و ابراز کرد: امروز یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه نیسان در خیابان مصلی با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه 10 نفر به شدت مجروح شدند که با چهار آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول