اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

پیام 17 شهریور اهداف انقلاب را پیش برد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان گفت: پیام 17 شهریور که بسیار مستحکم و درخور تامل بود، اهداف انقلاب اسلامی را به پیش برد.

پیام 17 شهریور اهداف انقلاب را پیش برد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس صبح امروز در جمع مسئولان استان در استانداری سمنان با گرامیداشت واقعه 17 شهریور اظهار داشت: شهدای 17 شهریور سبب پایداری انقلاب و آرمان‏های مردم شدند.

وی تصریح کرد: 17 شهریور با قیام 15 خرداد تفاوتی اساسی دارد و آن هم این است که پیام این روز برای همیشه جاودان ماند و مردم در راه انقلاب استوارتر شدند.

امام جمعه موقت سمنان افزود: در واقعه 15 خرداد با وجود همه شهدایی که تقدیم آرمان اسلام‏خواهی و آزادی‏طلبی شدند، اما پیام مستمری باقی نماند و بین این قیام و پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 15 سال فاصله افتاد.

عبدوس ادامه داد: این در حالی است که در واقعه 17 شهریور نیز خون‏های بسیاری داده شد اما پشت سر این رشادت‏ها، دلاورمردی‏ها و خون‏ها پیامی وجود داشت و چهلمین روز درگذشت شهدا پشت سر هم برگزار می‏شد و کم کم تمام استان‏ها را فرا گرفت.

وی اضافه کرد: اگر می‏خواهیم انقلاب اسلامی تداوم یابد، نباید حتی لحظه‏ای از آرمان‏ها و پیام‏های شهدا غافل شویم.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: مردمی‏ بودن‏های آن روزها، اخلاص، ایثار و رشادت شهدای اسلام نباید لحظه‏ای فراموش شود.

*اجلاس تهران عظمت و اقتدار ایران را نشان داد

امام جمعه موقت سمنان همچنین با اشاره به برگزاری اجلاس جهانی جنبش عدم‌تعهد در تهران اظهار داشت: بسیار تلاش شد تا این اجلاس مهم برای نظام اسلامی، در ایران برگزار نشود اما همه این توطئه‏ها و دسیسه‏ها نافرجام باقی ماند.

عبدوس ادامه داد: غربی‏ها پس از شکست خوردن در برگزاری اجلاس سران جنبش عدم‌تعهد، کوشیدند تا دبیرکل سازمان ملل متحد به هر شکل ممکن که می‏شود به تهران سفر نکند اما این دسیسه نیز نقش بر آب شد.

وی گفت: با برگزاری مطلوب این اجلاس، دنیا عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مشاهده کرد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تحریم‏های مختلف و متعددی که علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال می‏شود تا کشورمان را به اصطلاح منزوی کنند، اظهار داشت: امروز پیروزی بزرگی به رهبری ولی امر مسلمین جهان برای ملت ایران حاصل شده است و باید قدر این نعمت را دانست.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول