به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، روحالله سلگی در جمع مدیران ادارات این شهرستان اظهار داشت: بر اساس پیشبینی صورت گرفته قرار بود تا پایان مهر ماه 23 کیلومتر از این راه مهم آسفالت شود اما اکنون به دلیل برخی از مشکلات طرح متوقف شده و تنها 800 متر آن آسفالت شده است.
وی با اشاره به جذب 10 میلیارد تومان توسط نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی برای این طرح خاطرنشان کرد: گرچه این پروژه از مصوبات سفر اول رئیسجمهور بوده اما تاکنون 70 درصد زیرسازی آن انجام شده و نیازمند توجه بیشتر است.
به گفته وی، جاده قدیم آران و بیدگل به کاشان نیز از دیگر راههای این خطه است که دچار مشکل شده در حالی که این مسیر با توجه به مشکلات شهرستان از نظر پدافند غیرعامل و نبود راه خروجی در مواقع بحرانی حائز اهمیت است.
فرماندار آران و بیدگل بیان داشت: در حالیکه دو کیلومتر از این مسیر که آزادسازی شده، باید آسفالت شود و این در حالیست که راه فوق در قسمت قطب صنعتی و شاهراه تجاری شهرستان قرار دارد.
سلگی در ادامه با اشاره به تعریض جاده ابوزیدآباد به حسینآباد که در جاده حرم تا حرم پیشنهاد شده، نبود راه ارتباطی روستاها با مرکز شهرستان را به عنوان دیگر مشکلات آران و بیدگل در حوزه راهها یاد کرد.
وی از مشکل شهر زیرزمینی نوشآباد که نیازمند ادامه کاوشها از سوی میراث فرهنگی است و نیز حل مسئله فاضلاب آن که لازم است با فوریت در نظر گرفته شود به عنوان سایر موارد قابل توجه نام برد.
سلگی تصریح کرد: چنانچه مشکلات شهر اویی نوشآباد مرتفع شود میتوان امکان بازدید گردشگران از این شهر تاریخی را فراهم کرد.
به گفته وی، نبود استخر شنا در این شهر، تکمیل نبودن سوله مدیریت بحران، مشکل سند شهرک صنعتی، نبود سالن ورزشی در بخش کویرات برخی دیگر از نکات قابل توجه برای توسعه آران و بیدگل است.
انتهای پیام/ب20/ف4004