اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز رشد و فناوری شهرستان تنگستان خبر داد

ارائه 6 طرح علمی تنگستانی‌ها در جشنواره ملی علم تا عمل

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز رشد و فناوری شهرستان تنگستان از ارائه 6 طرح علمی جوانان تنگستان در جشنواره ملی علم تا عمل خبر داد.

ارائه 6 طرح علمی تنگستانی‌ها در جشنواره ملی علم تا عمل

محمود قدرتیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مخترعان و پژوهشگران شهرستان تنگستان با شرکت دادن شش طرح علمی حضور خوبی نسبت به شهرستان‌های دیگر استان بوشهر در این جشنواره دارند.

وی افزود: سومین جشنواره ملی علم تا عمل که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور برگزار می‌شود از 13 شهریور ماه در تهران آغاز شده تا 16 شهریور ادامه دارد. در این جشنواره مخترعان سراسر کشور حضور دارند و مخترعان و پژوهشگران شهرستان تنگستان نیز با توجه به اینکه یک ماه از تاسیس مرکز رشد و فناوری در شهرستان تنگستان می‌گذرد با طرح‏های خود حضور برجسته‌ای خواهند داشت.

قدرتیان یادآور شد: امسال جشنواره ملی علم تا عمل با شعار تجاری‏سازی فناوری‎ها و تقویت شرکت‎های دانش‌بنیان برگزار می‎شد که هدف اصلی آن فراهم کردن بازارهای داخلی و بین‎المللی برای محصولات دانش‌بنیان است.

قدرتیان در مورد طرح‌های شرکت‌کننده از طرف مرکز رشد و فناوری شهرستان تنگستان جشنواره نیز گفت: طرح ساختمان هوشمند مجری طرح محمدامین شیخیانی، سیستم شبیه سازی کانال‌های مخابراتی توسط محمود قدرتیان، سیستم رمزگذاری به روی داده‌های مالتی مدیا مجری طرح اشکان معصومی، سامانه حفاظت از موتورهای دیزل کشاورزی توسط محمد محمدی و بازی استراتژیکی ناورد مجری توسط سامان قایدحسینی شش طرحی است که از سوی پارک تازه تاسیس علم و فناوری شهرستان تنگستان در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل ارائه شده است. 

رئیس مرکز رشد و فناوری شهرستان تنگستان در خاتمه نیز افزود: هدف اصلی از برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها در سراسر دنیا، تجاری‌سازی و بازاریابی برای طرح‌های علمی و پژوهشی است.

وی با قدردانی از رضا خالدی مسئول روابط عمومی غرفه و مسئولیت تجاری‌سازی و بازاریابی طرح‌های مرکز رشد و فناوری شهرستان تنگستان تصریح کرد: ایشان نقش مهمی در حضور فعال شهرستان تنگستان در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل داشتند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول