اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

جهان در یک پیچ تاریخی به سمت دین‌خواهی حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: جهان در یک پیچ تاریخی به سمت دین‌خواهی حرکت می‌کند.

جهان در یک پیچ تاریخی به سمت دین‌خواهی حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی پنج‌شنبه‌شب در نخستین همایش اعضای انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی عرصه خبر و خبرنگاری را کاری بسیار حساس عنوان کرد.

وی با اشاره به بیداری شکل گرفته در جوامع اسلامی اظهار کرد: گذشتگان ما خواب چنین نهضتی که در راس آن یک حاکمیت الهی باشد و سبب تحول اسلامی در کشور‌های مختلف شود را نمی‌دیدند اما امروز این عظمت نصیب ما شد.

خطر پیچش تاریخ به نفع ایران احساس می‌شود

وی به سخن یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی در مورد ایران اشاره کرد و گفت: پیش از این از ایران هسته‌ای هراس داشتیم اما امروز خطر پیچش تاریخ به نفع ایران احساس می‌شود و امروز آیت‌الله خامنه‌ای از تنگه خیبر در عربستان تا جبل‌الطارق در مراکش را به لرزه انداخته و ملت‌ها را به سوی خود جلب می‌کند.

‌نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: جهان در یک پیچ تاریخی به سمت دین‌خواهی و معنویت حرکت می‌کند و باید در این وضعیت خطیر به وظیفه خود عمل کنیم.

نوفرستی با بیان اینکه فقط باید کار را برای خدا انجام داد، یادآور شد: زمانی رسالت خود را درست ایفا می‌کنیم که جز خدا از کسی هراس نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه جایگاه خبر در قرآن و احادیث جایگاه والایی است، یادآور شد: در قرآن آمده است که خبر باید متقن و صحیح باشد.

دغدغه اصلی کشور مباحث فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری مباحث فرهنگی است و معظم‌له می‌فرمایند که ما از مسائل سیاسی و حتی مشکلات اقتصادی نگرانی نداریم دغدغه اصلی مباحث فرهنگی است. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول